Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری محبان امیرالمومنین(ع) درایام کرونا گفت: در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، در این ایام بسته های معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

« محمدصالحی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان به ویژه در دین مبین اسلام تصریح کرد: در شرایط خاص امروز و درگیری مردم با بیماری کرونا این ضرورت بیشتر شده و وظیفه دینی و انسانی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبان امیرالمومنین(ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک به نیازمندان گفت: پیرو این فرمایش، رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد.

 

صالحی افزود: کانون فرهنگی هنری محبان امیرالمومنین(ع)  نیز در راستای کمک به نیازمندان فعالیت های مختلفی را در ایام کرونا داشته است تا بتواند گوشه ای از مشکلات آسیب دیدگان و نیازمندان را مرتفع کند .

 

وی ادامه داد: در همین راستا این کانون اقدام به تهیه و توزیع  بسته های معیشتی بین نیازمندان، فقرا و خانواده های بی بضاعت و کم درآمد و آسیب دیده از کرونا کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبان امیرالمومنین(ع) افزود: این کمک ها شامل بسته های مواد غذایی از جمله مرغ و برنج و... است که تاکنون توزیع شده است.

 

 صالحی همچنین به دوخت ماسک توسط اعضای این کانون اشاره کرد و افزود:اعضای این کانون از زمان شیوع این بیماری و نیاز مردم به ماسک و کمبود آن در داروخانه ها مشغول به دوخت و دوز ماسک شده اند.

 

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان