Web Analytics Made Easy - Statcounter

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یک روش به راهکاری‌های تصمیم‌گیری اضافه شد. این روش «سیستم تایید و تکذیب‌های متوالی» است.

دریافت 6 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین دولت تدبیر و امید روحانی دولت روحانی تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌بر اساس گزارش سازمان سنجش آموزش کشور؛ ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳)  آغاز شد.

سازمان سنجش با اعلام اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند، مهلت نامنویسی متقاضیان را  یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) اعلام کرد.


 آزمون نوبت دوم نیز برای داوطلبان روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر  ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

همچنین داوطلبان متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی نیز می‌توانند به نامنویسی در تاریخ اعلام شده  اقدام کنند ولی لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

یادآور می شود؛ نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳  هم  روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شده بود که  با تمدید مهلت چهار روزه ، ۱۵ آذر پایان یافت.

با اعلام مهلت دوروزه سازمان سنجش آموزش کشور  برای نام‌نویسی جاماندگان در  روزهای  ۲۷ و ۲۸ آذر ، در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در  نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نام‌نویسی کردند.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳