Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس بنیاد نخبگان کردستان از ارائه بسته پیشنهادی به رئیس قوه قضائیه برای استفاده از توان نخبگان خبر داد و گفت:گیاهان دارویی در استان تجاری‌سازی می‌شود - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، قربان‌علی صادقی عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه 530 نفر در استان مشمول حمایت و تسهیلات بنیاد نخبگان شده‌اند، اظهار داشت: در سال گذشته سه طرح به شورای اقتصادی مقاومتی کردستان پیشنهاد و برای اجرا مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح نخست در حوزه گیاهان دارویی در نظر گرفته شد، گفت: همچنین 250 میلیون تومان برای ایجاد کلکسیون گیاهان دارویی باهمراهی مرکز پژوهش گیاهان دارویی دانشگاه کردستان و مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان تأمین شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان سومین طرح را مربوط به کشت موسیر در قالب حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه سال گذشته 700 میلیون تومان تسهیلات از محل تبصره 18 با سود 7 درصد تأمین و در سال‌جاری نیز قول 400 میلیون تومانی از همین محل گرفته شده است.

معاون رئیس‌جمهور در سنندج: اقتصاد دانش بنیان ایران با سرعت در حال رشد استسفر معاون رئیس‌جمهور به کردستان به روایت تصویر

وی از ارائه بسته پیشنهادی به رئیس محترم قوه قضائیه برای استفاده از توان نخبگان خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته تجاری‌سازی گیاهان دارویی استان به‌منظور تدوین بسته‌های کارآفرینی و محصولات خاص کردستان تشکیل شده است.

صادقی با اشاره به تشکیل کارگروه نخبگان با حضور مسئولان استانی اظهار کرد: برنامه‌هایی با حضور فعالان و استارت‌آپ‌ها در بخش گیاهان دارویی خاص در نظر گرفته شده بود که به‌دلیل کرونا به تعویض افتاد و امیدوارم پساکرونا اقدامات لازم در جهت توسعه کسب و کار بیش از پیش اجرایی شود.

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور: سرای نوآوری در دانشگاه آزاد کردستان راه‌اندازی می‌شود معاون رئیس جمهور در سنندج: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان مشکل مالی نداریم معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور: سرای نوآوری در دانشگاه آزاد کردستان راه‌اندازی می‌شود معاون رئیس جمهور در سنندج: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بینان مشکل مالی نداریم معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۴ گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز ۵ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۶ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۷ استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند ۸ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد آمار کاهشی سفر به خراسان رضوی؛ شهروندان پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند فرمانده سپاه قدس گیلان: «رزمایش قرارگاه ثامن» ۲۷ مرداد برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد نادران: فروش اوراق سلف نفتی بدون مجوز غیر قانونی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در سنندج گیاهان دارویی شرکت های دانش دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، غلامرضا خوانساری با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم افزود: بنا داریم خریدهای خارجی را کمرنگ کنیم و در این راستا واردات ۲۵۰ کالا ممنوع اعلام شد.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در توسعه میادین و احیای چاه‌های نفت استفاده شده است، چنانچه ۳۰ حلقه چاه کم‌بازده را به شرکت‌های دانش بنیان دادیم.

خوانساری خاطرنشان‌کرد: ۸۵ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت بومی‌سازی شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز توجیه تجاری سازی ندارد.

این مقام مسوول وزارت نفت ادامه‌داد: در دولت، کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی شکل گرفته و سبب شده که از وارد کننده به صادرکننده تبدیل شویم و با کشورهای مانند ونزوئلا، روسیه، چین، عراق و سوریه مبادلات تجاری داشته باشیم.

وی با اشاره به پالایشگاه‌های فرا سرزمینی گفت: در تلاشیم با پتروشیمی ونزوئلا قرارداد همکاری امضا و همچنین نسبت به بازسازی فاز ۲ پالایشگاه «ال پالیتو» ونزوئلا اقدام کنیم. در سوریه نیز پس از نتیجه رسیدن پالایشگاه «حمص»، دو پالایشگاه دیگر را نیز مد نظر داریم.

مدیرکل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت اظهار داشت: همچنین در آفریقای جنوبی و عراق هم منتظر خبرهای خوب در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان هستیم.

کد خبر 6080935 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟
  • چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA