Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طبق اعلام برخی منابع خبری کاروان خودرویی نیرو‌های آمریکایی در عراق مورد حمله گروه «عصبةالثائرین» قرار گرفت. تاریخ انتشار: 19:57 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۰۴۶

خبرگزاری میزان -طبق گزارش برخی منابع خبری، کاروان خودرویی نیرو‌های آمریکایی در عراق عصر امروز مورد هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در پی انفجار تله انفجاری کنار جاده در مسیر کاروان نظامی آمریکا در بزرگراه بصره - ذی قار عراق تا کنون گزارشی از خسارت یا تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

از سوی دیگر نیز گروه «عصبةالثائرین» مسئولیت حمله فوق را برعهده گرفته کرده است.

بیشتر بخوانید: انفجار بمب برسر راه کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در الدیوانیه عراق

گفتنی است؛ این انفجار نهمین حادثه در طی هفته‌های گذشته در مسیر حرکت کاروان نیرو‌های آمریکایی در عراق است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات عراق نیرو های آمریکایی در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «کاظم الحاج» کارشناس سیاسی و امنیتی عراق تاکید کرد که تمام تهدیدهای امنیتی مرتبط با تروریسم در عراق با خروج نیروهای خارجی به ویژه آمریکایی‌ها از این کشور به پایان می‌رسد.

وی افزود: هر زمان که بحث بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق مطرح می‌شود تعداد عملیات تروریستی در این کشور افزایش پیدا می‌کند.

الحاج اضافه کرد: این مساله بیانگر آن است که عناصر تروریست بر اساس دستورات نظامیان آمریکایی در عراق فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: اراده ملی در عراق که برآمده از تفکرات دینی بوده و همچنین اراده سیاسی در این کشور بر پایه حضور گروه‌های مقاومت اسلامی توانسته است این نکته را ثابت کند که تمام نیروهای خارجی مستقر در خاک عراق نیروهای اشغالگر هستند.

الحاج تاکید کرد: این اشغالگران گروهک‌های جاسوسی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کشور مستقر کرده اند. می‌توان مصوبه سابق پارلمان عراق را مبنی بر بیرون راندن نیروهای آمریکایی اصلاح کرد تا گسترده‌تر شده و شامل نیروهای نظامی و راهبردی شود.

کد خبر 6057914

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی
  • یک روزنامه آمریکایی: روسیه ممکن است از سال ۲۰۲۶ دست به یک حمله گسترده به غرب بزند
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • حملات متوالی آمریکا و انگلیس به جنوب الحدیده یمن
  • افشای پشت پرده مذاکرات خروج نظامیان آمریکا از عراق
  • رایزنی نمایندگان عراق باوزیر خارجه درباره حضور اشغالگران آمریکایی
  • گردان‌های حزب الله عراق: آمریکایی‌ها قصد خروج از کشور ما را ندارند