Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی کرمانشاه گفت : در راستای دسترسی آسان وتکریم شهروندان مجوز تاسیس آموزشگاه پایه دوم در شهر جوانرود وموتورسیکلت در شهر کرمانشاه صادر می‌شود.

او گفت : شهرستان جوانرود و کرمانشاه مشمول تاسیس آموزشگاه بنا بر ابلاغیه صورت گرفته هستندکه واجدین الشرایط می‌توانند متقاضی تاسیس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری ادامه داد: از جمله شرایط موسس آموزشگاه موتورسیکلت را تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن حداقل ۲۰ سال تمام، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوء پیشینه‌ی موثر کیفری اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: افراد حقوقی نیز می‌توانند با ارائه اساسنامه شرکت تعاونی، آگهی روزنامه‌ی رسمی تأسیس شرکت تعاونی با موضوع فعالیت آموزش گواهینامه رانندگی موتورسیکلت و ارائه صورت جلسه اعضای هیئت مدیره به عنوان افراد حقوقی متقاضی تأسیس آموزشگاه موتورسیکلت گردند.

او ادامه داد: علاوه بر شرایط موسس مدیر و قائم مقام و مربیان آموزشگاه مذکور برابر دستورالعمل مربوطه دارای شرایطی است که موسس بایستی در تاسیس آموزشگاه باید لحاظ نماید.

شیری گفت: با توجه به یک مجوز برای هر شهرستان در صورت تعددمتقاضی در شهرستان برابر دستوالعمل امتیاز بندی بعمل می‌آیدلذامتقاضیان واجدالشرایط در مرکز استان با مدارک لازم به پلیس راهور استان ودر شهرستان به پلیس راهور شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.

این مقام انتظامی مهلت تحویل مدارک به شعبه امور آموزشگاه‌های پلیس راهور را ۱۵ روز اعلام کرد و ازمتقاضیان دارای شرایط ذکر شده، خواست در مهلت تعیین شده نسبت به تحویل مدارک اقدام، چرا که مهلت مذکور قابل تمدید نیست.

کشف کالای قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۷ دستگاه جاروبرقی قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

بهمن گله جاری افزود: ماموران انتظامی ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پرو آردی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه جارو برقی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۲۱۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

 گله جاری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد

کشف ۸۰ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۸۰ فقره سرقت طی ۴ روز گذشته و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حسین براری افزود: بیشترین سرقت‌های کشف شده در حوزه خودرو و قطعات آن، کابل برق، معابر عمومی و اماکن خصوصی بوده است. 

او ادامه داد: در همین راستا ۴۷ نفر سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان خودرو

براری از دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت خودرو در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند یک دستگاه خودرو به سرقت برده بودند که کشف شد.

او مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.

کشف ۴۵ تن برنج قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۵ تن برنج و ۱۵۰۰ دست پوشاک قاچاق در شهرستان "کنگاور" به ارزش ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی "کنگاور" از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق توسط ۴ دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران با شناسایی محل تردد کامیون‌ها در فرصتی مناسب، نسبت به توقیف و بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

جاویدان گفت: در این بازرسی ۴۵ تن برنج به همراه ۱۵۰۰ دست پوشاک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۵ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد. 

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی تاسیس آموزشگاه او ادامه پلیس راهور کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز برای تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان