Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مجوزی برای برگزاری رشته‌هایی مانند ووشو نداشتیم و فدراسیون تصمیم گرفت با رضایت همه باشگاه‌ها لیگ را به پایان برساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم تقدیر از تیم‌های برتر لیگ برتر ووشو و روز جهانی این رشته با تبریک روز جهانی ووشو و سی‌امین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی ووشو اظهار داشت: لیگ سال گذشته در زمان من شروع شد اما اتمام آن زمانی که من نبودم تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار هم به خاطر وجود کرونا بود.

وی تاکید کرد: ما مجوزی برای برگزاری رشته‌هایی مانند ووشو نداشتیم و فدراسیون تصمیم گرفت با نظر تمام مسئولان لیگ‌های مختلف و رضایت همه باشگاه‌ها لیگ را بدین شکل به پایان برساند و به نظرم تدبیر خوبی بود.

 

علی‌نژاد: برخی افراد به دنبال از بین بردن وحدت در خانواده ووشو هستند

 

ادامه دارد...

R1351/P/S3,30/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ووشو مهدی علی‌نژاد بیشتر بخوانید... رونمایی از تمبر اختصاصی فدراسیون ووشو در روز جهانی این رشته+ حواشی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رونمایی از تمبر اختصاصی فدراسیون ووشو در روز جهانی این رشته+ حواشی واژه های کاربردی مرتبط ووشو مهدی علی‌نژاد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۲ بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد ۳ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۴ توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی ۵ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۶ فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ ۷ کلوپ بهترین سرمربی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس شد ۸ فدراسیون فوتبال شایعات مربوط به فرزند تاج را تکذیب کرد مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ علی‌نژاد: برخی افراد به دنبال از بین بردن وحدت در خانواده ووشو هستند اعلام ترکیب اصلی استقلال برای دیدار برابر پیکان مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو مهدی علی نژاد ووشو مهدی علی نژاد روز جهانی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی

 بنابر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در بخش ساندا شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی و الهه منصوریان سرمربی و در بخش تالو زهرا کیانی از سپاهان حضور دارند.


رقابت‌های گزینشی جام جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۵ تا ۶ اردیبهشت ماه در شهر جیان یین برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود