Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:52:36 GMT

یازده بازیکن منتخب پاشا در بازی مرگ و زندگی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۹۶۷

یازده بازیکن منتخب پاشا در بازی مرگ و زندگی

بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر برای زنده ماندن اندک شانس بقای خود در لیگ برتر امشب باید آبادان را به سه امتیاز ترک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت تیم‌های پیکان، پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز با سه مدعی کسب سهمیه آسیایی باعث شده است تا احتمال از دست دادن امتیاز برای این تیم‌های فانوس به دست بالا باشد و شاگردان مهدی پاشازاده امیدوارند که این مهم رخ بدهد و از سوی دیگر خود بتوانند در آبادان مقابل صنعت نفت نتیجه بگیرند تا همچنان برای بقا در لیگ نوزدهم امید داشته باشند؛ آن‌ها که هفته گذشته نمایش خوبی را در مقابل تراکتور داشتند، امشب باید در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند و سرمربی جوان شاهین تنها یک تغییر را در ترکیب تیمش اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به مانند بازی‌های گذشته ابوالفضل درویش‌وند آماده از دروازه تیم شاهین حراست خواهد کرد و لوکا گادرانی و مرتضی غلامعلی تبار زوج دفاعی شاهین را شکل می‌دهند؛ حسن نجفی و ابوالفضل رزاق پور دفاع راست و چپ بوشهری‌ها در جدال امشب مقابل صنعت نفت خواهند بود.

امیر حسین موسی زاده و محمد سلطانی مهر هافبک‌های دفاعی امشب شاهین بوشهر هستند و با نیمکت نشینی بهمن سالاری، اسماعیل شریفات در کنار علیرضا ابراهیمی دو وینگر تهاجمی سیستم بدون مهاجم پاشازاده خواهند بود؛ میلاد صارمی و دانیال مومنی نیز در قامت دو هافبک نفوذی و بازیساز جلوتر از همبازیان خود بازی می‌کنند تا این‌چنین ارنج 11 نفره شاهین شهرداری مقابل صنعت نفت آبادان چینش شود.

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر مقابل صنعت نفت آبادان:
ابوالفضل درویش‌وند، لوکا گادرانی، مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی، ابوالفضل رزاق پور، محمد سلطانی مهر، امیرحسین موسی زاده، علیرضا ابراهیمی، اسماعیل شریفات، میلاد صارمی و دانیال مومنی.

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر مقابل صنعت نفت شاهین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: حدود ۲ هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به ۸۰ طرح می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان البرز، محمدمهدی برادران بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین و در بازدید از یک واحد نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 2 هزار طرح صنعتی بزرگ در سطح کشور منتخب و هدف‌گذاری شده است که سهم استان قزوین از تعداد به 80 طرح می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح های منتخب و هدف گذاری شده ی استان قزوین با سرمایه‌گذاری بیش از 100 هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا بوده و تکمیل آن در دستور کار جدی قرار دادرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: رکورد اشتغال در بخش صنعت استان قزوبن در سال گذشته شکسته و از مرز 8 میلیون و 400 هزار اشتغالزایی رد شد.

برادران تصریح کرد: امروز تأمین نیروی کار برای واحدهای صنعتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی تولید به حساب می‌آید. صنعت نساجی کشور پس از استقرار دولت سیزدهم با رشد چشمگیر(18 درصدی) همراه بوده و توانست جای خود را در بازار های جهانی پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر