Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:37:37 GMT

پنج رویداد جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۹۸۷

پنج رویداد جهان

قول ژاپن برای تداوم صلح امپراتور ژاپن در مراسمی در یادبود هفتاد و پنجمین سالروز پایان جنگ جهانی، به مردم کشورش متعهد شد، هرگز اجازه ندهد وقایع غم انگیز جنگ جهانی دوم تکرار شود. شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن هم که در یکی دو سال اخیر تمایل خود را به تجهیز ارتش کشورش به سلاح‎های دفاعی و رزمی نشان داده به ژاپنی‌ها قول داد، هرگز جنگ دیگری در این کشور رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مراسم امسال یادبود پایان جنگ جهانی دوم که هر سال با آداب خاصی در ژاپن برگزار می‎شود امسال به‌خاطر کرونا بسیار متفاوت برگزار شد و تنها 6 هزار و 200 نفر در آن شرکت کردند که بسیار کمتر از سال‌های قبل بود.---   درخواست «ترامپ» از «بشار اسد» وزیر خارجه امریکا اعلام کرد، «دونالد ترامپ» چند ماه قبل برای یافتن خبرنگاری که از سال 2012 در سوریه ناپدید شده است، در نامه‌ای از «بشار اسد»، همتای سوری‌اش کمک خواست. «آستین تایس» 31 ساله که سابقه حضور در نیروی دریایی امریکا را نیز دارد در آگوست سال 2012 به دمشق سفر کرده بود که به طرز مرموزی ناپدید شد. کمی بعد ویدئویی از او با چشمان بسته منتشر شد اما هیچ سرنخی در آن وجود نداشت. در طول این سال‌ها هیچ گروهی مسئولیت ربودن این خبرنگار امریکایی را برعهده نگرفته و حتی جایزه یک میلیون دلاری امریکا در سال 2018 نیز برای یافتن او ثمری نداشت. رئیس جمهوری امریکا در هشتمین سالگرد ناپدید شدن «تایس» گفت: ما اوایل امسال از دولت سوریه کمک خواستیم و باز هم این درخواست را تکرار خواهیم کرد.   --- دستگیری وکیل سابق اف‌بی‌آی «کوین کیلین اسمیت»، وکیل سابق اف‌بی‌آی بخاطر دستکاری اسناد مرتبط با پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 ریاست جمهوری امریکا محکوم شد. وی متهم است با مخدوش کردن ایمیلی دولتی درباره مشاور سابق کمپین ترامپ در مسیر تحقیقات اف‌بی‌آی خلل ایجاد کرده است. وکیل او اعلام کرد موکلش با پذیرفتن اتهامش، ابراز پشیمانی کرده است.   --- آقای ترامپ توئیتر ما را فالو کنید! بعد از اینکه ترامپ گفت از پیشنهاد پوتین برای برگزاری یک نشست مشترک با حضور این دو کشور و آلمان خبر ندارد، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، حالا که وزیر خارجه امریکا وقت ندارد، ترامپ را در جریان مسائل قرار دهد، به رئیس جمهوری امریکا پیشنهاد می‌کنیم، توئیتر ما را فالو کند و به جدیدترین اخبار دیپلماسی روسیه دست یابد. ---   آخرین آمار کرونا در جهان آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان تا ساعت 14 امروز به 21 میلیون و 379 هزار و 551 نفر رسید. آمار قربانیان نیز 763 هزار و 836 نفر بود. امریکا همچنان در صدر آمار مبتلایان و قربانیان است. براساس آمار منتشر شده، تا ظهر امروز 5 میلیون و 476 هزار و 266 نفر در این کشور به کووید19 مبتلا شده و 171 هزار و 535 نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند. پس‌‌ از امریکا، برزیل با 3 میلیون و 278 هزار و 895 نفر مبتلا و 106 هزار و 571 قربانی در مقام دوم مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارد. هند نیز با 2 میلیون و 530 هزار و 490 مبتلا و 49 هزار و 170 قربانی در جایگاه سوم جدول مبتلایان به کرونا در جهان نشسته است. در رتبه چهارم هم روسیه 917 هزار و 884 مبتلا و 15 هزار و 617 قربانی کووید 19 دارد.آفریقای جنوبی هم با 579 هزار و 140 مورد ابتلا و 11 هزار و 556 قربانی در رده پنجم جدول کرونایی نشست.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ماهواره نوا رویداد تلخ سفید شدن مرجان‌ها را ثبت کرد
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر