Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:31:19 GMT

عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۰۳۰

عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین

‍‍‍‍‍‍

رزمندگان الحشد الشعبی عراق تلاش عناصر گروهک تروریستی داعش برای نفوذ شبانه در مرزهای اداری استان‌های دیالی و صلاح الدین را به طور گسترده خنثی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صادق الحسینی سخنگوی محور استان دیالی در نیروهای الحشد الشعبی عراق به سایت المعلومه گفت: نیروهای الحشد الشعبی در هشت منطقه بسیار با اهمیت در مرز اداری بین استان های دیالی و صلاح الدین در ماه های اخیر مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مناطق تا چندی پیش بسیار ملتهب بود و گذرگاههای دائمی نفوذ و جابجایی عناصر گروه تروریستی به داخل و خارج استان صلاح الدین به شمار می رفت.

وی افزود: میانگین نفوذ به ویژه نفوذ شبانه داعش در مرزهای بین استان های صلاح الدین و دیالی به میزان 85 درصد و بیشتر در طول سه ماه اخیر کاهش یافته است و این امر تصادفی نبوده بلکه در سایه تلاش ها و خون های پاک محقق شده است.

الحسینی گفت: بستن گذرگاههای نفوذ عناصر داعش باعث تامین امنیت 70 درصد و چه بسا بیشتر خواهد شد زیرا مهمترین و خطرناکترین منبع تهدید امنیتی مستقیم برای این استان به شمار می رود.

حشد شعبی مواضع داعش را در جنوب سامراء هدف قرار داد

مرزهای اداری بین استان های دیالی و صلاح الدین منبع تهدید امنیتی بزرگی برای امنیت و ثبات این دو استان به خاطر تکرار نفوذ عناصر داعش به شمار می رفت.

انتهای پیام/

 

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی داعش بیشتر بخوانید... عراق|دستاورد امنیتی مهم حشد شعبی در دیالی/ متلاشی شدن هسته تروریستی در نینوا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق|دستاورد امنیتی مهم حشد شعبی در دیالی/ متلاشی شدن هسته تروریستی در نینوا واژه های کاربردی مرتبط حشد الشعبی داعش پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ پیام توئیتری وزارت امور خارجه روسیه برای شخص ترامپ ۳ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۴ آغاز تولید واکسن کرونا در روسیه؛ اطمینان از تأمین نیازهای این کشور ۵ پس لرزه‌های سازش امارات با رژیم صهیونیستی؛ نوبت به «مغرب» رسیده است ۶ اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی ۷ واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند ۸ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی مصاحبه| برهانی: عادی سازی روابط اسرائیل و امارات به موقعیت انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو کمک می‌کند سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد/ ریسک اوراق سلف نفتی به شکلی که مطرح شده بالاست بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی داعش حشد الشعبی داعش دیالی و صلاح الدین حشد الشعبی بین الملل حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد

امیر جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر عراق را نخستین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا معرفی کرد و افزود: میزان صادرات کالا به عراق ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۴۳ میلیون و ۱۵۳ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۹ و ۴۵ درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران را داشته است.

وی اظهار کرد: ۳۵ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، موادپلاستیکی، کاغذ، فرآورده‌های گوشتی، شیرینی وکاکائو وبرنج و.‌.‌. از طریق گمرکات مازندران به کشور عراق صادر شده است.

وی یادآور شد: امارات متحده عربی اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در واردات کالا طی سال ۱۴۰۲ بود و میزان واردات کالا از امارات یک میلیون و ۸۵۳ هزار تن به ارزش ۷۹۲ میلیون و ۸۰۷ هزار دلار بوده که از نظر وزنی و ارزشی سهم ۴۰ و ۳۶ درصدی از کل واردات گمرکات مازندران را داشته است.

جمشیدی تصریح کرد: ۱۵ قلم کالا شامل جو و ذرت دامی، گندم، کک متالوژی، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی ونباتی، چوب، وسایل برق و محصولات شیمیایی از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

کد خبر 6085274

دیگر خبرها

  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق
  • جزئیات حمله به پایگاه «کالسو» در استان «بابِل» عراق