Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسینی، فرماندار تویسرکان گفت: مساحت زمین ایستگاه ۶ هزار و زیربنای ساختمان اصلی ۴۰۰ مترمربع است.

حسینی افزود: پیمانکار این طرح، در تلاش است آن را تا هفته دولت، آماده بهره برداری کند.

او ادامه داد: امیدواریم این ایستگاه  به زودی کامل شود تا مردم بتوانند کار تردد ریلی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه باباکمال در مسیر خط ریلی اراک، کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه ریلی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی احداث دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا

ایسنا/گیلان رئیس اداره منابع آب آستارا، گفت: دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا به منظور جلوگیری از تخریب این برجک و هم چنین ورود سیلاب به داخل شهر آستارا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

بهمن بهرام‌پور روز جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به احداث دیواره حفاظتی بتنی وزنی در محدوده برجک شماره ۳ مرزی آستارا به طول ۴۷۵ متر و ارتفاع ۷ متر با پی ۱.۵ متر به کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان از طریق اعتبارات ملی و عمرانی در حال احداث است و از یکم مهر ماه سال ۱۴۰۲ کار احداث آن آغاز شده است و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهرام پور با تقدیر از پیگیری های مهندس وحید خرمی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان در تامین اعتبار این پروژه مهم، افزود: پروژه فوق به منظور جلوگیری از تخریب برجک مرزی شماره ۳ و اراضی حاشیه رودخانه مرزی آستارا چای در مرز دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و هم چنین جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر مرزی آستارا در حال انجام است.

 رئیس اداره منابع آب آستارا، خاطرنشان کرد: محصور کردن نوار مرزی آستارا در محدوده برجک شماره ۳ مرزی به وسیله داربست و پوشش در محل احداث دیواره حفاظتی صرفا جهت ایمن سازی محل اجرای پروژه بوده و پس از اتمام کار نیز جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی احداث دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غیر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۷۲ درصدی تثبیت اراضی غبر ملی در چهارمحال و بختیاری
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • پیشرفت ۷۴ درصدی فاز یک طرح رینگ شهری یزد + عکس