Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:59:20 GMT

در پی دیپلماسی سازنده در شرق دریای مدیترانه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۱۰۱

در پی دیپلماسی سازنده در شرق دریای مدیترانه هستیم

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، «فواد اوکتای»، معاون رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که آنکارا در پی ایجاد «دیپلماسی سازنده» در شرق دریای مدیترانه است. 

وی گفت که کشورهای منطقه دست به «ترفندهای خطرناکی» می‌زنند. 

اوکتای در پیامی توئیتری گفت که کشورش در حال «تلاش برای توسعه راه‌های همکاری و دیپلماسی سازنده در تمامی مسائل در منطقه است، به‌ویژه در شرق دریای مدیترانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی گفت که «بازی‌های خطرناک برخی کشورها» به سطحی غیرقابل‌قبول برای آنکارا رسیده است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان: اسرائیل باید دیپلماسی را دنبال کند

در ادامه حمایت‌های کور کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی در تجاوز جنایتکارانه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این بار برلین به انتقاد از پاسخ تنبیهی تهران پرداخت.

به گزارش جماران، وزارت امور خارجه آلمان امروز (دوشنبه) ضمن تلاش برای تغییر دادن جای متجاوز و قربانی در حمله صهیونیست‌ها به خاک ایران در سوریه، خواستار خویشتن‌داری طرفین و کاهش تنش شد.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در این بیانیه ادعا شده است: «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد و حمله ایران وضعیت تنش‌ها در منطقه خاورمیانه را تشدید کرده است». این وزارتخانه درباره پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اشغالگران مدعی شد: «رژیم ایران با حمله اخیر خود به اسرائیل منطقه را به لبه پرتگاه رسانده و باعث انزوای تهران شده است».

طبق این گزارش، برلین اما تصریح کرد: «ما خواستار خویشتن‌داری و تنش‌زدایی هستیم و برای این امر با اسرائیل و کشورهای منطقه ارتباط برقرار می‌کنیم». این بیانیه همچنین می‌افزاید: «اسرائیل باید برای حفظ پیروزی دفاعی که در جریان حمله ایران به دست آورد، دیپلماسی را دنبال کند».

دیگر خبرها

  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها
  • الزام اقدام عملی سازمان جهانی بهداشت برای غزه
  • آلمان: اسرائیل باید دیپلماسی را دنبال کند
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • آنکارا: پیام‌ها بین ایران و آمریکا را منتقل کردیم
  • ناو جنگی آمریکا عازم مدیترانه می شود