Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی با حضور در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرند گفت: با همکاری فرمانداران شهرستانها، شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از وظایف اصلی این ستاد، آموزش امر به معروف و نهی ازمنکر به مردم است که در گام اول باید خود مسئولین به این امر کاملا توجیح شوند تا به مردم آموزش صحیح بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه از اهمیت این ستاد گفت و افزود: نباید اجازه دهیم امر به معروف و نهی از منکر بین مردم فراموش شود چراکه با فراگیری صحیح مردم می‌توان از بسیاری از مشکلات اجتماعی پیش آمده در جامعه جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نستوهی گفت: برای اینکه ارزش‌های والای اسلامی در جامعه اسلامی همیشه زنده باشد باید به صورت جدی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخت شود.

او افزود: ایام محرم بهترین زمان برای نشر مفاهیم نهضت قیام امام حسین علیه السلام و مسئله امر به معروف و نهی از منکر است که مسئولین با بهره مندی از این زمان می توانند در افزایش این مورد سهم بزرگی داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها باید زمینه آموزش این امر اسلامی را در بین خانواده‌ها  ایجاد کنند تا با توجه به افزایش هجمه رسانه‌ای غرب نسل آینده کشور در بستری پاک و اسلامی رشد پیدا کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر جامعه اسلامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟