Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، وزارت بهداشت و محیط زیست عراق امروز شنبه در تازه ترین گزارش خود از ثبت 4293 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

با ثبت موارد جدید، آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به 172 هزار و 583 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت و محیط زیست عراق اعلام کرد امروز 18 و 295 آزمایش کرونا در تمام آزمایشگاههای تخصصی در عراق انجام شده است تا تعداد کل آزمایش کرونا از ابتدای شیوع کرونا در عراق به دو میلیون و 263 هزار و 650 مورد آزمایش برسد.

این وزارت با اشاره به بهبود یافتن 2571 مبتلای دیگر در عین حال از جان باختن 76 مبتلای دیگر در تمام استانها و افزایش آمار جان باختگان به 5785 نفر خبر داد.

واعتبرت وزارة الصحة، أن الارتفاع فی أعداد الإصابات بکورونا المستجد ناجماً عن عدم التزام المواطنین، داعیة إلى تشدید الإجراءات.

وزارت بهداشت عراق تاکید کرده است افزایش آمار مبتلایان به سبب پایبند نبودن شهروندان به دستورالعملهای پیشگیرانه پزشکی است. این وزارت بر ضرورت تشدید تدابیر مقابله با کرونا تاکید کرد.

حازم الجمیلی معاون وزیر بهداشت عراق در این زمینه گفت برای مقابله افزایش شیوع کرونا، اقدامات علیه متخلفان باید تشدید شود.

وی هشدار داد ورود آمار مبتلایان به ویروس کرونا به مرحله چهارهزار نفری یک نشانه بسیار خطرناک به شمار می رود.

الجمیلی گفت افزایش آمار ابتلا  به کرونا ناشی از عدم پایبندی شهروندان در دوره اخیر بوده است و اگر  وضعیت همینگونه که هست به حال خود رها شود، اوضاع بهداشت کشور به سمت سرنوشت نامعلوم پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

R7532/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ پیام توئیتری وزارت امور خارجه روسیه برای شخص ترامپ ۳ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۴ آغاز تولید واکسن کرونا در روسیه؛ اطمینان از تأمین نیازهای این کشور ۵ پس لرزه‌های سازش امارات با رژیم صهیونیستی؛ نوبت به «مغرب» رسیده است ۶ اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی ۷ واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند ۸ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی مصاحبه| برهانی: عادی سازی روابط اسرائیل و امارات به موقعیت انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو کمک می‌کند سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا افزایش آمار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 

به گزارش جام جم آنلاین، سعید بَرپَروَشان با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین ماه روز جهانی هموفیلی است، عنوان کرد: در ایران حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی داریم، این بیماری یک اختلال خونریزی دهنده است که ۱۳ فاکتور انعقاد خون دارد.

وی ادامه داد: بیماری هموفیلی حدود ۱۷ نوع دارد که در نوع فاکتور‌های این بیماری فاکتور ۸ و ۹ مهم‌ترین فاکتور به شمار می‌آیند.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مهم‌ترین عامل موثر در ابتلا به بیماری هموفیلی اشاره کرد و بیان داشت: هموفیلی یک اختلال ژنتیکی نادر است که بر توانایی بدن برای تشکیل لخته خون تأثیر می‌گذارد و منجر به خونریزی بیش‌ازحد می‌شود. این بیماری معمولا ارثی است و از مادر به فرزند منتقل می‌شود.

وی افزود: تامین دسترسی عادلانه به درمان و دارو یکی از مهمترین مطالبات جامعه هموفیلی ایران بخصوص در شهرستان‌های مختلف کشور است.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مشکلاتی که بیماران هموفیلی زن با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: زنان هموفیلی با توجه به داشتن عادت‌های ماهیانه طولانی مدت، بیشتر در معرض خطر هستند و باید بسیار بیشتر مراقب بهداشت شخصی خود باشند.

وی با تاکید بر حمایت از بیماران هموفیلی گفت: سازمان غذا و دارو و دولت باید در برابر این موضوع اثبات مسئولیت کرده و عدالت در توزیع دارو را ایجاد کنند تا بتوان به حل مشکلات بیماران هموفیلی امیدوار شد.

دیگر خبرها

  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟