Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@07:23:21 GMT

انتقاد نیکی هیلی از برجام

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۰۲

انتقاد نیکی هیلی از برجام

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل روز شنبه با اشاره به مقاله وال استریت ژورنال در خصوص عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات در توییتی نوشت: در خصوص استراتژی منطقه‌ای، این نشانگر مزیت ایستادن ایالات متحده در کنار متحدان تاریخی‌اش در خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور اوباما از اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس اجتناب گزید و تلاش کرد ایران را عادی کند. توافق هسته ای - که موهبتی برای ایران بود - تنها راهی برای رسیدن به هدفش بود.

پربیننده ترین ادعای ترامپ درباره توقیف 4محموله سوخت ایران شکست سنگین قطعنامه ضد ایرانی آمریکا/ قطعنامه «تمدید تحریم تسلیحاتی ایران» رأی نیاورد باارزش‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان کدامند؟/ سود باورنکردنی تسلا به رغم فروش کمتر آغاز رای‌گیری شورای امنیت درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران زمان اعلام نتیجه آرای شورای امنیت به قطعنامه ضد ایرانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد کشورهای حوزه خلیج فارس واشنگتن نیکی هیلی توافق هسته ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر مدیریت سوخت استان مطلوب نیست و تاکنون چند تذکر دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت ظهر شنبه در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان جنوبی که آخرین جلسه این شورا در سال جاری بود، اظهار داشت: برای تأمین کسری اعتبارات هزینه‌ای استان تلاش‌های بسیاری انجام شد که منجر به قول‌های خوبی در این خصوص شد که امیدواریم اعتبارات مورد نظر در روز‌های پایان سال به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان افزایش یابد که هر چند مطلوب نیست، اما سبب کاهش فاصله ما با شرایط مطلوب در این زمینه خواهد شد.

به گفته وی از محل اعتبارات عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال جاری هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۹۰ درصد از آن از نظر ریالی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان سند مربوط به شرکت‌های دانش بنیان بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۸۰۰ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌های اجرایی موجود است، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب آن در روز‌های پایان سال اقدام کنند و انجام آن نباید به سال بعد موکول شود تا اعتبارات جدید به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تزریق شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اعتبارات مصوب در قالب سفر‌های استانی استاندار به شهرستان‌های خراسان جنوبی در حکم مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان است.

قناعت تصریح کرد: در جلسه آینده باید گزارشی در خصوص اقدام مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب مبالغ موجود در حساب هر دستگاه و همچنین گزارشی در زمینه میزان حضور اعضا در شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

وی متذکر شد: از ماه‌های قبل روند اجرایی برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی آغاز شده و در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان در سال ۱۴۰۳ در خصوص ردیف بودجه‌ای برای این کنگره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: در خصوص افزایش درصد کارمزد تسهیلات نهضت ملی مسکن که قرار بود بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به بانک مسکن از ۱۸ درصد به ۲۳ درصد افزایش یابد، پیگیری‌های بسیاری انجام شد که در نهایت منجر به پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با کارمزد ۱۸ درصد قبل شد.

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر مدیریت سوخت استان مطلوب نیست و تاکنون چند تذکر دریافت کرده و امیدواریم در سال آینده شاهد مدیریت مطلوب سوخت در استان باشیم.

وی از پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان، پروژه راه آهن و انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی به عنوان پروژه‌های کلانی یاد کرد که در سال‌های آینده نه تنها سبب تغییر چهره استان بلکه چهره شرق و شمال شرق کشور با اجرای این پروژه‌های بزرگ تغییر خواهد کرد.

به گفته قناعت شهرستان‌های بیرجند، قائنات، طبس، نهبندان با تنش آبی مواجه‌اند که باید پروژه‌های اضطراری در این شهرستان‌ها برای حل این مشکل اجرا شود و در این میان طبس در خصوص تأمین آب به دلیل مشکلات موجود در این شهرستان، دارای وضعیت سیاه است که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • گفت و شنود/ بند کفش!
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • ارائه نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد
  • گفت و شنود/ درخت بلوط!
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • استقبال امارات از قطعنامه سازمان ملل متحد در خصوص اسلام‌هراسی