Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه لیل پیرامون آینده مدافع برزیلی خود صحبت می کند.

گابریل ماگالاش، مدافع 22 ساله و برزیلی باشگاه لیل  مورد توجه باشگاه های آرسنال، منچستریونایتد و ناپولی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، جرارد لوپز، رئیس باشگاه لیل راجع به وضعیت گابریل ماگالاش صحبت کرد و اذعان کرد که آینده این مدافع برزیلی تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه گفت:

ما به گابریل گفته ایم که: "بالاخره تو باید تصمیم خود را بگیری اما ما تو را تحت فشار قرار نخواهیم داد." از نظر من او در این هفته یا حداکثر در هفته آینده تصمیم خود را خواهد گرفت. ما نیز کمی به او کمک کرده و به او می گوییم: "از نظر ما این سرمربی یا این باشگاه برای تو مناسب است." روش کاری ما بسیار ساده است. ما به او و مدیر برنامه اش درباره اهداف خود توضیحاتی را ارائه می دهیم و هنگامی که پیشنهاد مناسب خود را دریافت کردیم، دیگر همه چیز به انتخاب و تصمیم او بستگی خواهد داشت. همین کارها را در انتقال ویکتور اوسیمن و نیکولاس پپه نیز انجام دادیم. گابریل بازیکنی جوان و بسیار قدرتمند است و شاید اکنون یکی از دو مدافع برتر در فرانسه باشد. رقابت زیادی برای جذب او وجود دارد.

همچنین بخوانید:

نقل و انتقالات آرسنال | از علاقه توپچی ها به ماگالاش تا خواسته شفاف اتلتیکو مادرید برای فروش توماس پارتی

گابریل ماگالاش | لیل پیشنهاد اورتون را به دلیل توافق ضمنی با ناپولی رد کرد

گابریل ماگالاش | جدایی این مدافع فرانسوی از لیل قطعی به نظر می رسد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گابریل ماگالاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: لاتزیو جانشین ساری را معرفی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایگور تودور برای امضای قرارداد 18 ماهه با لاتزیو، وارد شهر رم شده است. سه شنبه هفته گذشته مائوریتزیو ساری تایید کرد که لاتزیو را ترک خواهد کرد و با این تصمیم هواداران را شوکه کرد.

این تصمیم نتیجه 4 شکست متوالی، از جمله خروج از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل بایرن مونیخ بود.

جیووانی مارتوچیلو، دستیار ساری، به عنوان سرمربی موقت برای بازی هفته بیست و نهم سری A مقابل فروزینونه روی نیمکت حضور  داشت. با این حال از قبل مشخص بود که تودور در راه است.

این مربی کروات عصر امروز در فرودگاه رم فرود آمد و رسانه رسمی باشگاه تصویر او در حالی که پرچم لاتزیو را در دست داشت، منتشر کرد.

تودور ماه آینده 46 ساله می‌شود و آخرین فعالیت او روی نیمکت المپیک مارسی بود. او پیش از این در هلاس ورونا، هایدوک اشپیلت، اودینزه، گالاتاسرای، کارابوک اسپور و پائوک سالونیکا کار کرده بود.

او همچنین تجربیاتی به عنوان دستیار ایگور استیماچ در تیم ملی کرواسی و آندره A پیرلو در یوونتوس فصل 21-2020 داشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی
  • رسمی: لاتزیو جانشین ساری را معرفی کرد (عکس)
  • گابریل ماگالاش از لیست تیم ملی برزیل خط خورد؛ گلیسون برمر جایگزین او شد
  • روزهای تلخ پیر کالولو ادامه دارد؛ دوری 4 الی 6 هفته‌ای مدافع فرانسوی از میادین
  • یک مدافع بهترین گلزن استقلال شد!
  • گل فرمین لوپز به اتلتیکو مادرید (اتلتیکو مادرید 0-3 بارسلونا)
  • جدیدترین عضو پروژه کهکشانی والیبال ژاپن
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است/ پرسپولیس مقابل استقلال ترسید
  • امباپه به پی‌اس‌جی قول داد