Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

عباس فخاریان، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح خدمات خودرو در محل با استقبال مشتریان گروه خودروسازی سایپا روبرو شده و قرار است همچنان با هزینه ایاب و ذهاب رایگان اجرا شود. همچنین ارائه این خدمت در 12 استان دیگر کشور نیز توسعه پیدا کرده است.

فخاریان افزود: در ادامه اجرا و تکمیل خدمات در محل امدادخودروسایپا، این طرح در استان های قم، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، خوزستان، همدان، خراسان شمالی، مازندران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد نیز توسعه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فخاریان، با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا، طرح خدمات خودرو در محل از سوی امداد خودرو سایپا با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان اجرا شده که در چهار ماه ابتدای سال جاری، افزون بر 11 هزار خدمت برای مشتریان انجام گرفت.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا نابودی کامل ویروس کرونا، شرکت امداد خودرو سایپا همچنان طرح خدمات خودرو در محل را با گارانتی خدمات و قطعات و ایاب و ذهاب رایگان به دارندگان و مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا ارائه می دهد.

فخاریان ادامه داد: بازه ارائه خدمات در طرح مذکور تا ساعت 22 است و طرح خدمات قابل ارائه نیز شامل تعمیرات و سرویس تمام خودروهای سواری مشتریان گروه خودرو سازی سایپا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می توانند برای درخواست " خدمات خودرو در محل " با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا امداد خودرو سایپا خدمات خودرو خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا خدمات خودرو در محل گروه خودرو طرح خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی عنوان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد