Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را متهم به تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات کرد.

بر این اساس، وی گفت: ترامپ این اقدام را از روی حماقت انجام نمی‌دهد. او می‌داند اگر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر افزایش یابد، وی بازنده انتخابات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و همراهانش تصور می‌کنند با نابود کردن اداره پست می‌توانند باعث کاهش میزان مشارکت مردم شوند.

سندرز خاطر نشان کرد: ما اجازه چنین کاری را به ترامپ نخواهیم داد.

پیش تر کیت هابز، وزیر ایالت آریزونا و بالاترین مقام انتخاباتی این ایالت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را متهم ساخت به منظور جلوگیری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر به شیوه پستی سعی دارد خدمات پستی ملی را ناکارآمد کند.

با افزایش تنش‌ها در خصوص برگزاری انتخابات ریاست رجمهوری ماه نوامبر، کاهش ظرفیت خدمات پستی در آمریکا به شدت مورد توجه قرار گرفته است. از زمان شیوع ویروس کرونا، نمایندگان کنگره در همه سطوح برای رای‌گیری به شکل پستی پافشاری کرده‌اند.

ترامپ مخالف این شیوه رای گیری است و ادعا می‌کند احتمال وقوع تقلب در این شیوه زیاد است از این رو خواستار تعویق انتخابات شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنی سندرز دونالد ترامپ انتخابات آمریکا مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد

ترامپ هشدار داد اگر او پیروز انتخابات نشود در کشور حمام خون به راه خواهد افتاد.

به گزارش عصرایران، این تندترین تهدید و هشدار ترامپ درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکاست.

دونالد ترامپ هم اکنون تنها کاندیدای حزب جمهوری خواه برای انتخابات آینده ریاست ایالات متحده امریکاست. انتخابات در آبان آینده برگزار می شود تا مشخص شود چه کسی برای 4 سال آینده رهبری امریکا را برعهده خواهد داشت. به احتمال بسیار، رقابت ترامپ و جوبایدن (رئیس جمهور فعلی) تکرار خواهد شد.

ترامپ هنوز به طور رسمی و نهایی، به عنوان گزینه حزب جمهوری خواهان برای انتخابات آینده معرفی نشده است.

ترامپ: حمام خون راه خواهد افتاد


ترامپ در سخنرانی در ایالت اوهایو گفت: الان اگر من انتخاب نشوم این یعنی حمام خون برای همه. این کمترین اتفاقی است که ممکن است رخ دهد. اعلام می کنم حمام خون در کشور خواهد بود.

او ادامه داد: اگر در انتخابات پیروز نشوم مطمئن نیستم دیگر انتخاباتی در کشور برگزار شود.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فرودگاه بین‌المللی دیتون (۱۶ مارس ۲۰۲۴ ) در واندالیا، اوهایو با هواداران صحبت می‌کند. عکس: اسکات اولسون/گتی ایمج

ترامپ از کارخانه‌های خودروسازی در مکزیک و چین گلایه کرد و گفت در صورت بازگشت به کاخ سفید، عوارض گمرکی هنگفتی را بر هر خودروی ساخت چین که به ایالات متحده امریکا وارد می‌شود، وضع خواهد کرد.
 
ترامپ تاکید کرد اگر او در انتخابات پیروز شود چین نخواهد توانست هیچ یک از خودروهای خود را در ایالات متحده امریکا بفروشد. 

او در طول سخنرانی خود وقتی درباره صنعت خودروسازی و ساخت کارخانه چین در مکزیک برای رقابت با صنعت خودروسازی آمریکا صحبت می کرد به "حمام خون" اشاره کرد.

ترامپ در سخنرانی خود خطاب به رئیس جمهور چین شی جین پینگ گفت: "چین در حال ساخت کارخانه های بزرگ خودروسازی در مکزیک است. فکر می کند می تواند خودروها را بدون عوارض گمرکی در امریکا بفروشد. بگذارید چیزی به چین بگویم. اگر به حرف من گوش می کنی رئیس جمهور شی. (جین پینگ)، من و تو با هم دوست هستیم اما شما روش کار اجرایی من را می دانی. در حال حاضر یک کارخانه ماشین سازی بزرگ در مکزیک در حال ساخت است که کارگران آمریکایی را استخدام نمی کند. شما فکر می کنید می توانید این خودروها را در داخل کشورمان بفروشید؟ برای هر خودرویی که وارد خاک ما می شود 100 درصد عوارض وضع می‌کنیم."

ترامپ خطاب به چین افزود: "اگر من انتخاب شوم نمی‌توانید این خودروها را بفروشید اما اگر انتخاب نشوم حمام خون برای همه خواهد بود. این کمترین اتفاقی خواهد بود. حمام خون در کشور راه خواهد افتاد. "

جدیدترین اظهارات جنجالی ترامپ یک روز پس از آن بیان شد که مایک پنس معاون او در دوره ریاست جمهوری گفت که نمی تواند «با وجدان راحت» از ترامپ در انتخابات آینده حمایت کند.
مایک پنس در دوره ریاست ترامپ (2016 تا 2020) معاون رئیس جمهور بود.

مایک پنس به دلیل تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به شدت از سوی رئیس سابقش (ترامپ) مورد انتقاد بود. 
وی خود نیز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود اما در رقابت درون حزبی جمهوری خواهان نتیجه دلخواه را کسب نکرد و انصراف داد.

مایک پنس روز جمعه گذشته در مصاحبه با شبکه امریکایی فاکس نیوز گفت: " تعجبی ندارد که امسال از دونالد ترامپ حمایت نخواهم کرد".
او افزود ترامپ "دستورکاری را دنبال می‌کند که با دستورکار محافظه‌کاران در تضاد است؛ دستورکاری که در طول چهار سال تحت آن حکمرانی کردیم".

 هفته گذشته، ترامپ تعداد کافی رای را برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه به دست آورد و بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری آتی، جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

با این حال، روزنامه آمریکایی دیلی بیست نوشت ترامپ در طول سخنرانی خود به دهها شکایتی که از او شده توجه بیشتری داشت. علاوه بر این، ترامپ تلاش کرد نشان دهد در صورت شکست دوباره مقابل بایدن در پاییز امسال، امریکا با وضعیت بسیار بدی روبه رو خواهد شد. 

در انتخابات 2020 ترامپ از بایدن شکست خورد اما شکست خود را قبول نکرد و حاضر به تایید پیروزی جو بایدن نشد اما مایک پنس معاون ترامپ این پیروزی را تایید و انتقال قدرت به بایدن را مدیریت کرد.
ترامپ در مراسم سوگند ریاست جمهوری بایدن و تحویل کاخ سفید به او شرکت نکرد و مایک پنس به جای وی، در این مراسم حاضر شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • راه حل کاهش صف های انتخاباتی و افزایش مشارکت | این دوره سقف هزینه های انتخاباتی اعلام نشد
  • ترامپ و بایدن؛ کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟
  • کابینه وحشت ترامپ
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • مشارکت ۶۰ درصدی مردم روسیه در روز دوم انتخابات/ افزایش حملات سایبری به سیستم‌های انتخاباتی
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد
  • نفس‌گیرترین انتخابات جهان در گروه تنها چند هزار رای؛ به نفع بایدن یا ترامپ؟