Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:34:59 GMT

علی‌نژاد: قراردادهای فوتبالی محرمانه نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۴۷

علی‌نژاد: قراردادهای فوتبالی محرمانه نیست

«مهدی علی‌نژاد» امروز (شنبه) در خصوص رسانه‌ای شدن قراردادهای بازیکنان خارجی فوتبال، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم قراردادها محرمانه باشد، اما باید بررسی کرد که چگونه این قراردادها به دست رسانه‌ها می‌رسد و هدف از این کار چیست.

وی افزود: فضا باید شفاف باشد و تاجایی که می‌دانم قراردادها جنبه محرمانه ندارد و با توافق طرفین محرمانه می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول ادامه داد: مدیرعامل استقلال نگران است که چگونه قراردادها رسانه‌ای می‌شود.

وی در مورد دوپینگ‌های صورت گرفته در ووشو، گفت: دوپینگ در همه جای دنیا اتفاق نامبارکی است اما به هر حال سالیان سال است که اتفاق می‌افتد و در همه جا قهرمانان جهان المپیک دوپینگ‌شان بعد از سال‌ها مشخص می‌شود.

علی نژاد تصریح کرد: در ووشو هم در ۱۳ سالی که بودیم آموزش‌های لازم را دادیم و تست‌گیری داشتیم. در این ۱۳ سال ۱۱۸ تست را از قهرمانان و ملی‌پوشان گرفتیم که تنها ۱۳ مورد مثبت بود که ۳.۵درصد می‌شود.

رییس پیشین فدراسیون ووشو اظهار کرد: همچنین در این ۱۳ سال ۱۲۰ تست از ووشوکاران ما در رقابت‌های بین‌المللی گرفته شد که از این تعداد تقریباً در بزرگسالان مورد مثبتی نداشتیم. در سال ۲۰۱۸ دو مورد و ۲۰۱۹ یک مورد مثبت اعلام شد. به هر حال هر کاری ممکن است دچار اشکال شود. آمار ۳ درصدی نرمال است و نمی‌شود بگویم که تست‌های زیادی مثبت شده است.

معاون  قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با اشاره به اینکه تست افرادی که مثبت شد از قهرمانان ما بودند که مدال‌های زیادی گرفته بودند، عنوان کرد:‌ مریم هاشمی و قلی‌پور تعداد مدال‌های آنها در جهان رکورددار است. هاشمی در سال ۲۰۱۹ در اردو تست داده بودکه منفی شد. من همه این ورزشکاران را می‌شناسم و بعید می‌دانم که در آلوده شدن آنها عمدی در کار بوده باشد. آنها افرادی نیستد که ناشیانه دست به دوپینگ بزنند.

علی‌نژاد در مورد اینکه چرا این دوپینگ‌ها از سوی فدراسیون رسانه‌ای نشد، گفت: بدین دلیل بود که مراسم دادرسی طول کشید در تیرماه ۹۸ دو مورد اعلام شد و از آنجایی که همه اقدامات تعلیق دارد ما هم ضرورتی نمی‌دیدیم و قانون هم چیزی را الزام نکرده بود که اعلام کنیم. دوپینگ‌های زیادی در رشته‌های مختلف مثبت شده اما کدام مورد را فدراسیون مربوطه اعلام کرده بلکه همه آنها را نادو اعلام کرد.

وی در خصوص محرومیت سنگین خواهران منصوریان گفت: خواهران منصوریان ثمره مدیریت همین فدراسیون هستند. این را باید بدانیم ورزشکاری که وارد حاشیه شود اهرم‌های انضباطی در مقابلش وجود دارد. در حال حاضر من در فدراسیون مسوولیتی ندارم و این تصمیم کمیته انضباطی بوده است.

وی افزود: امیدوارم هر تصمیمی که گرفته شد به نفع ووشو ایران باشد. امیدوارم ورزشکاران وارد حاشیه نشوند چون به نفع خودشان و خانواده‌شان نیست. بخشی از این کمیته انضباطی به شکایت شخصی، بخشی عمومی بوده و بخشی دیگر به خاطر منافع ملی بوده که نهادهای امنیتی وارد شده‌اند.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد باشگاه استقلال فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد باشگاه استقلال علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لغو محرومیت قهرمان ایتالیایی ردشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از insidethegames؛ دادگاه داوری ورزش (CAS) در لوزان سوئیس، درخواست تجدیدنظر الکس شوازر دونده ایتالیایی را علیه حکم محرومیت هشت ساله خود به دلیل تخلفات ضد دوپینگ را رد کرد. این محکومیت به دلیل دومین نقض قانون ضد دوپینگ این ورزشکار اعمال شده است.در نتیجه، تصمیم مورد اعتراض تایید شده و دوره عدم صلاحیت تحمیل شده بر الکس شوازر به قوت خود باقی است. محرومیت این ورزشکار درست ۱۹ روز مانده به شروع بازی‌های المپیک به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • درخواست لغو محرومیت قهرمان ایتالیایی ردشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ اسفند
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • ۶ وزنه‌بردار ایرانی در لیست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی
  • ۶ وزنه‌بردار ایرانی در لیست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی
  • صدیقی نایب‌رئیس کمیته کونگ‌فوی فدراسیون جهانی ووشو شد
  • امیر صدیقی نائب رئیس کمیته کونگ فو فدراسیون جهانی ووشو شد