Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@09:58:40 GMT

نیکی هیلی: برجام "موهبتی" برای ایران بود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۵۶

نیکی هیلی: برجام 'موهبتی' برای ایران بود

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل روز شنبه با اشاره به مقاله وال استریت ژورنال در خصوص عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات در توییتی نوشت: در خصوص استراتژی منطقه‌ای، این نشانگر مزیت ایستادن ایالات متحده در کنار متحدان تاریخی‌اش در خاورمیانه است. رئیس جمهور اوباما از اسرائیل و کشور‌های حوزه خلیج فارس اجتناب گزید و تلاش کرد ایران را عادی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق هسته او - که موهبتی برای ایران بود - تنها راهی برای رسیدن به هدفش بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات توافق امارات با اسرائیل نیکی هیلی برنامه جامع اقدام مشترک کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ترامپ در فاکس نیوز: عادی سازی روابط ایران و اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 دونالد ترامپ سورپرایز انتخاباتی‌اش را در فاکس نیوز رو کرد و در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز مدعی شد ایران را وارد پیمان ابراهیم می‌کند؛ پیمانی که میان آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای عادی سازی روابط‌شان با اسرائیل و راه اندازی سفارتخانه‌ها برقرار شده است! ترامپ درباره اسرائیل و ایران گفت: «به نظرم (نتانیاهو) باید کار را تمام کند و هرچه زودتر به فضای صلح برگردد! ما باید در خاورمیانه صلح داشته باشیم. من توافق ابراهیم را به انجام رساندم. من با شما شرط می‌بندم که ایران را به پیمان ابراهیم وارد می‌کنم. این خیلی حرف بزرگی است.» ادعاهای ترامپ را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فؤاد ایزدی: دولت بایدن ضررهای بیشتری را به ایران وارد کرده است / آمریکایی‌ها از برجام عبور کرده‌اند
  • سورپرایز ترامپ در فاکس نیوز: عادی سازی روابط ایران و اسرائیل!
  • بازی موش و گربه روسیه با ایران به روایت فلاحت پیشه
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام : چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با آمریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید؟
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام
  • طعنه ربیعی به مخالفان برجام: از خدا و دین برای زمین زدن آن استفاده کردید
  • گفت و شنود/ بند کفش!
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام/چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با امریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...