Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@04:29:28 GMT

اخبار پربازدید امروز شنبه 25 مرداد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۶۲

اخبار پربازدید امروز شنبه 25 مرداد

خبرگزاری آریا - تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واکنش میرسلیم به شکایت اداره حقوقی مجلس
سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران در واکنش به خبر شکایت ادره حقوقی مجلس از او چند خبرنکار گفت: مجلس جایگاه حقوقی والایی دارد و اینجانب نشنیده‌ام که کسی علیه مجلس شورای اسلامی اقدامی کرده یا حرفی زده باشد و بر اثر آن مجلس از او شکایت کرده باشد. وی ادامه داد: اینکه یکی از نمایندگان مجلس مبالغی را با واسطه از شهرداری در سال 1395 دریافت کرده است حرف من نیست، فعلی است که رخ داده و قابل انکار نیست. فرد دریافت کننده نیز بازداشت شده و حتماً درباره آنچه مرتکب شده بازجویی خواهد شد. نماینده تهران در مجلس افزود: مستنداتی که در اختیار داشته‌ام تقدیم دستگاه قضایی کرده‌ام و یقین دارم دستگاه قضایی به‌دقت تمام به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و ابعاد پنهان آن فاش خواهد شد و این به نفع مجلس انقلابی و به مصلحت نظام ما است. عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی درباره شکایت معاونت حقوقی مجلس از 3 خبرنگار در همین‌باره هم گفت: شکایت مجلس از خبرنگار خارج از صلاحیت مجلس است زیرا آنچه را خبرنگاران مطرح کرده‌اند به مجلس برنمی‌گردد بلکه به افرادی برمی‌گردد که یا در مجلس قبل نماینده بوده‌اند و یا اقداماتی مرتکب شده‌اند که به دوران نمایندگی‌شان در مجلس برنمی‌گردد و بنابراین استفاده ابزاری از مجلس برای فشار آوردن بر خبرنگاران و شکایت علیه آنها در مورد موضوعی که در شهرداری رخ داده، درست نیست و به نظر من قابل پیگیری است.

بازنشستگان منتظر خبرهای خوش باشید
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان همچنان در حال پیگیری است و از ابتدای مهر ماه خبرهای خوشی برای همسان‌سازی کامل‌تر و متناسب‌تر با حقوق شاغلین همطراز اعلام می‌شود و در حال نهایی کردن احکام هستیم.
جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

بستری محمدرضا شجریان در مراقبت‌های ویژه
محمدرضا شجریان هنرمند باسابقه عرصه موسیقی صبح امروز با انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. هیئت مدیره بیمارستان جم با صدور اطلاعیه‌ای از انتقال محمدرضا شجریان به بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز با افت سطح هوشیاری، افت فشار خون، شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شدند و تحت نظر تیم پزشکی هستند. با آرزوی سلامتی برای استاد عزیزمان. هیئت مدیره بیمارستان جم.» پیرو انتشار این اطلاعیه دکتر حسن عباس از پزشکان و دوستان نزدیک محمدرضا شجریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تأیید این خبر توضیح داد: صبح امروز شنبه 25 مردادماه به دلیل افت شدید فشار استاد شجریان از منزل به بیمارستان جم منتقل شدند و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. وی تأکید کرد: در حال حاضر اوضاع عمومی آقای شجریان تحت کنترل تیم پزشکی قرار دارد و اطلاع‌رسانی‌های بعدی به‌صورت رسمی از طریق بیمارستان صورت خواهد گرفت.

ارزش روز سهام عدالت شنبه 25 مرداد
در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی با افتی 875 هزار تومانی به 18 میلیون و 324 هزار تومان رسید.
جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

رئیس ستاد مرکزی اربعین: هنوز تصمیمی برای برگزاری و یا عدم برگزاری اربعین گرفته نشده
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری یا عدم برگزاری اربعین گرفته نشده است اما زیرساخت هایی که برای بهتر برگزاری این مراسم لازم است در حال تکمیل هستند. حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح ضوابط و دستورالعمل‌ها برای برگزاری عزاداری در ماه محرم اظهار داشت: دستورالعمل‌ها و ضوابط در کمیته‌های مربوط به عزاداری ماه محرم و صفر کاملاً تشریح و روشن شده است. قید شده است که امسال عزاداری باید در فضاهای باز و بدون حرکت دسته‌ها انجام شود. وی افزود: همان طور که گفتم امسال حرکت‌های دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و سطح شهر را نداریم. هیئت‌ها هم باید فاصله دو متر برای هر نفر را رعایت کنند و عزاداری‌ها باید حتماً در فضای باز باشد و در مساجد یا تکیه‌هایی که امکان گردش هوا وجود ندارد و سقفشان باز نیست به هیچ عنوان هیچ مراسمی نباید برگزار شود.

خبر فوق العاده مهم درباره فروش سهام عدالت
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار گفت: 5 هزار و 600میلیارد تومان به حساب 1.9 میلیون فروشنده سهام عدالت واریز شده است.کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند، حتما شماره شبا حساب بانکی» و یا شماره سیم‌کارت را به درستی وارد نکرده‌اند.
جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

کروناویروس ظاهرا بیماری فقرا است!
ثروتمندان در سیلیکون ولی پارتی‌های خود را کما فی السابق برگزار کرده، منتها تست 15 دقیقه‌ای کروناویروس را گرفته و سپس وارد مهمانی می‌شوند. آنها از هواپیمای اختصاصی برای تردد بین شهرهای مختلف استفاده می‌کنند تا از کروناویروس در امان باشند. این در حالی است که روزانه حدود 1000 آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان می‌دهند.

حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی افزایش یافت + جزئیات
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با اجرای طرح متناسب سازی از مردادماه امسال، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از 24 تا 80 درصد افزایش یافت.
جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

طرح سهمیه بندی بنزین از خودرو به خانوار تصویب نشده است
فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: در حال حاضر طرح تغییر سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار به ما ابلاغ نشده است. باید در ابتدا این موضوع در هیات دولت بررسی و سپس به ما ابلاغ شود. تا به امروز هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار تصویب نشده است. تمامی واریز‌های بنزین یا مصوبات جدید و نهایی با دستور وزارت کشور انجام می‌شود و اگر این موضوع ابلاغ شود ما ملزم به اجرای آن در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هستیم./باشگاه خبرنگاران

سلیمی نمین به نمایندگان: فرصت‌طلبی نکنید
عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت:جامعه انتظار دارد که جریانات سیاسی علاوه بر معرفی کاندیداها، در دوران نمایندگی نیز بر رفتار افراد منتخب نظارت کند.جریان اصلاح طلب باید پس از پیروزی در انتخابات در قبال منتخبین خود نیز احساس وظیفه، تعهد و نظارت می کرد.اصولگرایان در این حوزه به جریان رقیب برتری دارند و حتی گاهی به صورت افراطی بر منتخبین جریان خود نظارت می‌کنند. اصولگرایان با نکته سنجی و ریزبینی مسائل مرتبط با پارلمان را دنبال کرده و رصد می‌کنند تا در کنار اجرای قانون، خطایی از سوی منتخبین مردم سر نزند.برخی از احزاب فرصت طلبی می‌کنند و پس از قدرت گرفتن، هزینه انتقاد و پاسخگویی را پرداخت نمی‌کنند و گاهی حتی از برخی افراد فاسد نیز حمایت می‌کنند. انتظار ما از اصولگرایان مجلس این است که با صداقت کارها را بیش ببرند و از فرصت طلبی نیز دوری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌ای که آژیر قرمز، پژمان جمشیدی را می ترساند | سکانس پربازدید زیرخاکی

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با پخش سری جدید سریال زیرخاکی۴ سکانس‌هایی از بازی پژمان جمشیدی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. پژمان جمشیدی در این سریال نقش فریبرز باغ بیشه را بازی می‌کند که در موقعیت‌های عجیب و خنده داری قرار می‌گیرد.

کد خبر 839701 برچسب‌ها خبر مهم پژمان جمشیدی فیلم و سریال ایرانی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • یک روایت کمتر شنیده شده از سوگلی «محمد مصدق»
  • لحظه‌ای که آژیر قرمز، پژمان جمشیدی را می ترساند | سکانس پربازدید زیرخاکی
  • فال شمع روزانه (امروز یک‌شنبه ۲۷ اسفند)
  • فال ابجد امروز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۶ اسفند
  • هشدار؛ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه اصلا به سفر نروید
  • (ویدئو) پربازدید شدن یک صحنه با بازی سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • هشدار؛ روزهای سه شنبه و چهارشنبه اصلا به سفر نروید
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ شنبه ۲۶ اسفند ماه