Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@14:45:11 GMT

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۷۹

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد

سیدافشین موسوی چلک در مراسمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران عصر امروز با حضور مسئولان، رؤسای مراکز و واحدها در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور در ارتباط تصویری در این جلسه دو ویژگی یک مسئول خوب را «کارآمدی و توانایی» و «شایستگی و لیاقت» دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا جمال‌زاده با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، صلاح کشور و جامعه را در گرو دانشگاه‌ها دانست و دانشگاه را محل تولید علم و منشأ تحولات و توسعه یافتگی کشور برشمرد.

وی بر اهمیت ایجاد نشاط و شادابی علمی بین همکاران و اساتید و توسعه مشارکت و کار گروهی، خیرخواهی و دلسوزی و استفاده از ظرفیت های بیرونی دانشگاه تأکید کرد.

رئیس سابق دانشگاه پیام نور مازندران نیز گفت: کارکردن در استان مازندران کار سختی است چراکه زیرساخت‌های لازم در آن به موقع ایجاد نشده‌اند و با توجه به شرایط خاص اقتصادی، مدیریت اوضاع سخت است.

محمود شیخ الاسلامی از افتتاح پروژه  تنکابن در شهریورماه و پروژه مرکز ساری در دو یا سه ماه آینده خبر داد.

وی از آغاز کلاس‌های مجازی دانشگاه از 16 فروردین، منطقه‌ای شدن همه درس‌ها در ترم تابستان و آماده بودن 90 درصد برنامه ترم آینده به لحاظ منطقه‌ای از هم اکنون خبر داد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مازندران و سرپرست دبیرخانه منطقه دو دانشگاه پیام نور(گلستان، مازندران و گیلان) نیز از راه‌اندازی مدرسه کسب و کار برای مهارت آموزی دانشجویان در دانشگاه خبر داد.

سیدافشین موسوی چلک اظهار کرد: اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته و  دانشگاه پیام نور در آموزش مجازی با موفقیت روبرو شد.

پایان پیام/

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: آئین تودیع و معارفه مازندران انتصاب دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند

مهران محسنی سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسوول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسوول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز