Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های گل گهرسیرجان و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

ترکیب گل گهر:

میلاد فراهانی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، میلاد کمندانی، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، بهنام برزای، یونس شاکری، رضا محمود آبادی

بازیکنان گل گهر سیرجان قبل از شروع بازى، تونل قهرمانى براى پرسپولیس تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایى بازى اتفاق خاصى در محوطه جریمه ٢ تیم رخ نداد.

دقیقه ٨: ضربه سر على علیپور مهاجم پرسپولیس به سمت دروازه گل گهر با اختلاف کمى به بیرون رفت.

دقيقه ١٢: بازيكن گل گهر سيرجان موقعيت گلزنى در محوطه جريمه پرسپوليس به دست آورد كه كمك داور آفسايد قرار گرفت.

دقيقه ١٤: كمال كاميابى نيا هافبك پرسپوليس به علت خطا بر روى بازيكن گل گهر با كارت قرمز داور بازى مواجه شد و از زمين مسابقه اخراج شد.

به روز رسانی می شود ..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار صفر استقلال یک/ تثبیت صدرنشینی آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۲۱:۰۰ امشب (یک‌شنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)، در آخرین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال مهمان شاگردان مسعود شجاعی در تیم هوادار بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها پایان یافت.

آبی پوشان با این پیروزی ۴۶ امتیازی شده و باز هم اختلاف خود با پرسپولیس را به سه امتیاز افزایش دادند تا سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی به پایان برسانند. هوادار هم با 19 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

هوادار صفر - استقلال یک

گل‌: آرمین سهرابیان برای استقلال (دقیقه یک)

کارت زرد: محمد میری، مهدی گودرزی و امین پورعلی از هوادار، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین مرادمند از اسقلال

کارت قرمز: -

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری (امیرحسین بهادر، دقیقه ۸۷)، بابک مرادی (فرهاد زاوشی، دقیقه ۷۱)، مهدی عبدی (محسن سفیدچقایی، دقیقه ۷۱)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (مهدی گودرزی، دقیقه ۷۶) و امین قاسمی‌نژاد (یونس شاکری، دقیقه ۷۶)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (آرمان رمضای، دقیقه ۸۹)، سید ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف (پیمان بابایی، دقیقه ۷۵) و آرش رضاوند (جعفر سلمانی، دقیقه ۷۵)

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان
  • دعوت قلعه نویی از ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی/ خداحافظی با حاج صفی و انصاری فرد؛ چشمی هم دعوت نشد
  • اعلام لیست جدید تیم ملی؛ سورپرایزهای قلعه‌نویی برای عید نوروز
  • هوادار صفر استقلال یک/ تثبیت صدرنشینی آبی‌ها
  • ترکیب استقلال و هوادار در بازی امشب
  • شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد
  • ترکیب پرسپولیس و پیکان مشخص شد
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • اعلام ترکیب پیکان برابر پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد