Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:01:29 GMT

انگلیسی به زبان ساده درس سیزدهم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۳۴۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پکیج آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده را برای شما گردآوری کرده ایم که جلسه سیزدهم آن منتشر شده است را مشاهده می کنید. تاریخ انتشار: 21:10 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۶۰۱

 

آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده درس سیزدهم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش زبان انگلیسی به زبان ساده آموزش زبان انگلیسی انگلیسی به زبان ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 

بقه گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه Journal Of Second Language Pedagogy «آموزش زبان دوم» واحد مشهد موافقت شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با زش زبانخبرنگار آنا با  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجله علمی «آموزش زبان دوم» با هدف ایجاد بستری برای محققان و نویسندگان در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم است تا ایده‌های نوآورانه، چارچوب‌های نظری و ابزار‌های عملی خود را به اشتراک گذاشته و منتشر کنند.

رحیم دبیری با بیان اینکه مجله علمی «آموزش زبان دوم» نخستین مجله تخصصی زبان دوم است که به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد، افزود: دامنه این مجله شامل بحث‌های نظری در مورد فراگیری زبان‌ها، تحقیقات تجربی درباره روش‌های آموزش زبان، رویکرد‌های نوآورانه برای ارزیابی زبان و تأملاتی در مورد شیوه‌های آموزشی متنوع است و مقالات با عناوین مربوط به آموزش زبان از جمله زبان شناسی کاربردی، مطالعات فرهنگی، توسعه و ارزیابی مواد آموزشی، آموزش معلمان زبان و طراحی و تدوین برنامه درسی را پس از داوری منتشر خواهد کرد.

وی افزود: نشریه علمی انگلیسی زبان «آموزش زبان دوم» با همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مدیر مسئولی زهرا ظهوریان و سردبیری پوریا بقایی‌مقدم منتشر می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تبیین کرد: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز ۹ نشریه علمی است که از این تعداد چهار مجله به زبان فارسی و پنج مجله به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و برخی از نشریات آن دارای اعتبار علمی ISI و وزارت عتف هستند.

دبیری یادآور شد: همچنین نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای امتیاز دستاورد‌های پژوهشی بر اساس بخشنامه جامع دکتری تخصصی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • ۲۵ تا از پرکاربردترین زبان های دنیا: از انگلیسی و عربی تا فارسی و کره‌ای
  • بازتاب عملیات «وعده صادق» در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • «مالی» از هوش مصنوعی برای آموزش زبان‌های محلی به دانش‌آموزان استفاده می‌کند
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.