Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@08:33:29 GMT

استقلال و پرسپولیس پشت سر هم گل خوردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۳۵۵

هم پرسپولیس و هم استقلال در فاصله چند دقیقه دروازه خود را به روی حریفان باز شده دیدند

به گزارش طرفداری، در هفته بیست و نهم لیگ برتر هشت بازی همزمان در حال برگزاری است و تا دقیقه 25 بازی ها سه تیم به گل رسیده اند.

 در آبادان نفت این شهر با گل دقیقه 20 آل کثیر از شاهین بوشهر پیش افتاده، در سیرجان علیرضا ابراهیمی دقیقه 21 به تیم ده نفره پرسپولیس گل زده و گل گهر را از میهمان قهرمان خود پیش انداخته و در تهران هم استقلال دقیقه 24 از فراز امامعلی گل خورده تا یک بر صفر از پیکان عقب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس و استقلال در این هفته به فاصله سه دقیقه نسبت به هم، دروازه خود را باز شده دیدند.

بقیه بازی ها تا دقیقه 25 بدون گل مساوی بود.

گزارش بازی ها را در طرفداری دنبال کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با نتیجه پنج بر سه بحرین را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ مقابل تیم ملی بحرین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست دهد تا به‌عنوان نخستین تیم گروه صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

در نیمه نخست این بازی تیم ایران از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشت اما خلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۲ تیم بحرین به گل رسید. شاگردان وحید شمسایی در همان دقیقه توانستند توسط علی رفیعی‌پور گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه بازهم تیم ایران فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری روی دروازه بحرین آورد اما این بار هم این تیم بحرین بود که موفق شد در دقیقه ۱۹ به گل برسد. تیم ایران در اواخر بازی یک پنالتی نقطه دوم هم تقدیم بحرین کرد اما باقر محمدی اجازه نداد این توپ وارد دروازه ایران شود.

در نیمه دوم ایران خیلی زود توسط مهدی کریمی به گل تساوی رسید. شاگردان شمسایی پس از گل تساوی فشار خود را روی دروازه حریف حفظ کردند و ۸ دقیقه مانده به پایان بازی موفق شدند توسط سعید احمد عباسی به گل برسند. چند ثانیه پس از این گل بحرین روی غفلت بازیکنان ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دو دقیقه بعد بهروز عظیمی با یک شوت سنگین توانست گل برتری ایران را به ثمر برساند تا ایران چهار بر سه پیش بیفتد. در ادامه تیم بحرین ۲ دقیقه مانده به پایان بازی سیستم پاورپلی (بازی پنج نفره) را در دستور کار قرار داد اما احمد عباسی روی اشتباه بازیکنان حریف توانست گل پنجم ایران را به ثمر برساند.

خلاصه‌بازی ایران و بحرین

کد خبر 746400

دیگر خبرها

  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد