Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:20:10 GMT

حرکت محیرالعقول سیدحسین در شش قدم! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۴۵۸

سنگربان تیم استقلال روی پاس به عقب اشتباه سیاوش یزدانی به شکلی عجیب توپ را مهار کرد تا خطایی را انجام نداده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که حسین حسینی بازهم در ثبت کلین شیت ناموفق بود، پیش از آن‌که دروازه‌اش توسط فراز امامعلی باز شود در آستانه دریافت گل دیگری بود که یک حرکت عجیب و محیرالعقول از سوی سنگربان استقلال مانع از ایجاد خطر روی دروازه استقلال شد؛ در دقیقه 19 پاس به عقب ضعیف سیاوش یزدانی را به صورت خود به شکلی جالب به مهاجم پیکان کوبید تا توپ از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه می‌توانید در چند فریم این واکنش جالب توجه سنگربان استقلال را از لنز دوربین "امیرحسین خیرخواه" تماشا کنید:

 

 

 

 

سید حسین حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای از سیدحسین حسینی برای ادای توضیح به این کمیته دعوت کرده است.

به نقل از ورزش سه در این رابطه به نظر می‌رسد دلیل دعوت از سیدحسین حسینی واکنش او در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به جریمه 300 میلیونی در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک باشد.

در پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار خانم در چمن حضور یافت که با ممانعت یگان حاضر در استادیوم مواجه شد. دخالت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای خروج این هوادار و در ادامه تنش‌های شکل گرفته، باعث شده بود تا کمیته انضباطی طی حکمی جریمه 300 میلیونی برای وی در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی اما در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به این جریمه واکنش جالبی داشت و در چند مرحله با اعلام این موضوع که "جریمه 300 میلیونی فدای سر هوادار خانم" نسبت به آن موضع خود را اعلام کرد: "اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"

اکنون کمیته انضباطی بعد از دیدار استقلال مقابل شمس آذر با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به نظر می‌رسد در این خصوص به دنبال ارائه توضیحات کاپیتان استقلال باشد. سیدحسین حسینی البته با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز مواجه است و در آستانه دیدار حساس و سرنوشت‌ساز این تیم مقابل تراکتور، باید دید کمیته انضباطی در خصوص وی چه حکمی صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال