Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:54:41 GMT

قلی‌زاده در زمین، کاوه رضایی روی نیمکت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۵۲۰

قلی‌زاده در زمین، کاوه رضایی روی نیمکت

وینگر ایرانی شارلروا از ابتدا برای این تیم مقابل اوستنده به میدان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از رقابت‌های هفته دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده، کاوه رضایی و یونس دلفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استاد دو پایس مقابل اوستنده قرار گرفته است.

 

علی قلی‌زاده که فصل گذشته در ۲۲ مسابقه برای شارلروا ۳ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد و همچنین در نخستین بازی فصل در ترکیب تیمش بود، امشب هم از ابتدا مقابل اوستنده به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا نیز که سال گذشته با به ثمر رساندن ۱۲ گل در ۲۲ مسابقه بهترین گلزن تیمش بود ولی در نخستین دیدار فصل حضور نداشت، امشب به فهرست شارلروا اضافه شده ولی کار را از روی نیمکت آغاز کرده و نام یونس دلفی نیز در فهرست دیده نمی‌شود.

تیم شارلروا در هفته اول ژوپیر لیگ بلژیک به برتری ارزشمند خارج از خانه مقابل کلوب بروژ، قهرمان فصل قبل رسید.

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور امشب المپیکی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر که در نیم فصل دوم توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و اکنون نیز در آبادان در نقش زننده یکی از گل‌های این تیم برابر نفت بود، در ادامه جشن گل خود با حرکت جنجالی‌اش به کمیته انضباطی دعوت شده و قرار است سوم اردیبهشت با حضور در این کمیته پاسخگو باشد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که دانیال اسماعیلی‌فر در آن صحنه مخاطب خاصی داشته است؛ فردی که هویت او در کنار زمین مشخص نبود از همان ابتدای بازی با فحاشی‌های عجیب خود شرایط روحی سختی برای مدافع راست پرسپولیس شکل داده بود که در نهایت باعث واکنش وی شد.

به گواه شاهدان در آن صحنه، این فرد البته آی دی کارت هم داشته و به واسطه آن در نزدیکی زمین حضور داشته و در چند مرحله با فحاشی به خانواده دانیال اسماعیلی‌فر حسابی وی را شاکی کرد. باید در نهایت دید با توجه به مستنداتی که وجود دارد، اسماعیلی‌فر در کمیته انضباطی با چه رأیی مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!
  • دیوید تیلور امشب المپیکی می‌شود