Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:44:23 GMT

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۵۵۸

فرآیند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تسریع یابد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که اهلیت سرمایه‌گذاران برای تخصیص اراضی و اعتبارات دولت باید سنجیده شود، گفت: عدم انجام اهلیت‌سنجی سبب هدررفت سرمایه و امکانات عمومی و دولتی خواهد شد.

نادر صادقی امروز شنبه ۲۵ مرداد در کمیته اهلیت‌سنجی و امکان سنجی سرمایه‌گذاری اظهار کرد: بایستی مطالعات آمایشی در فرایند سرمایه گذاری صورت گرفته و توانایی فرد سنجیده و خط‌ومشی لازم تعیین شود تا مجوزی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بانک‌های عامل نیز باید اعتبارسنجی‌های لازم در این خصوص را انجام دهند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که اهلیت سرمایه‌گذار به اثبات نرسیده نباید اراضی و امکانات دولتی در اختیار فرد گذاشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت اهلیت‌سنجی در کشورهای پیشرفته، گفت: متأسفانه بعضا شاهدیم در استان افراد حقیقی و حقوقی از طرق مختلفی امکانات و اعتبارات بسیاری را جذب کرده‌اند ولی در بحث سرمایه‌گذاری شکست خورده‌اند از این رو انتظار می‌رود این کمیته اهرم‌های لازم برای کنترل‌های بیشتر را به کار گیرد.

وی تأکید کرد: مسئولان مربوطه توجه داشته باشند که ایجاد چنین کمیته‌ای نباید سد جدیدی برای سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری ایجاد کند بلکه همگان به دنبال این باشند تا به فرآیند تسریع بخشند.

صادقی با بیان اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بنیان و فناور، عنوان کرد: همچنین برای افرادی که توانایی مالی سرمایه‌گذاری‌های کلان را ندارند باید فیلترهای ویژه‌ای در نظر گرفته شود و در صورت به نتیجه نرسیدن طرح در زمان تعیین شده فرصت دیگری به فرد سرمایه‌گذار داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري آذربایجان غربی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد