Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روز شنبه در توییتر نوشت: دزدان دریایی کارائیب اکنون دیگر قاضی و دادگاه برای خود دارند. مسئله تاسف‌بار برای آن‌ها این است سوخت به تاراج برده شده ایرانی نبوده است. سوخت به صورت "تحویل بر روی عرشه کشتی" در خلیج فارس به فروش رفته بود. کشتی و پرچم نیز از آن ما نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروپاگاندای پوچ و سخیف اذهان را از شکست دیپلماتیک مفتضحانه آمریکا در سازمان ملل منحرف نمی‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف دزدی 4 کشتی ایرانی صدای ایران پروپاگاندا ترامپ شکست آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «مرکز مبارزه با اخبار و ادعاهای گمراه‌کننده ترکیه وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری این کشور با انتشار بیانیه‌ای ادعای برخی رسانه‌ها درباره رصد و رهگیری موشک‌های شلیک‌شده ایرانی به اسراییل در جریان عملیات تنبیهیِ «وعده صادق» در سیزدهم آوریل از طریق پایگاه راداری کورجیک در استان ملاطیه ترکیه را تکذیب کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که ادعاهای مربوط به پایگاه راداری در کورچیک که در پی دیدار روز گذشته میان «رجب طیب اردوغان»، رییس جمهور ترکیه و «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس منتشر شد، پیش از این از سوی مرکز مبارزه با اخبار گمراه‌کننده تکذیب شده بود.

این مرکز ریاست‌جمهوری ترکیه در ادامه تأکید کرده که «این ادعاها بی‌اساس و بی‌پایه است و عمداً دوباره منتشر شده است.»

آن گونه که در این بیانیه آمده «اطلاعات دریافتی از سیستم راداری در کورجیک تنها در چارچوب رویکردهای ناتو با متحدان به اشتراک گذاشته می شود».

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که «امکان‌پذیر نیست که این اطلاعات را با طرف‌هایی مانند اسراییل به اشتراک گذاشته شود که جزو متحدان ناتو نیسستند.»

کد خبر 6084465

دیگر خبرها

  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • واکنش کاربران فضای مجازی به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست