Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه که امروز جامعه به آن نیازمند است، احساس آرامش است که اصحاب رسانه می‌توانند به کمک مردم بیاید تا مردم، مسیر پر از بحران را به سلامت طی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، ابراهیم شریفی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بروجن با تشکر از اهالی مطبوعات و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: امروز از  رسالت‌های خبرنگاران، علاوه بر صداقت و امانت در گفتار و نوشتار، پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه که امروز جامعه به آن نیازمند است، احساس آرامش می‌باشد چرا که از چند سو مردم  مورد تهاجم هستند و با همه مشکلات موجود، اصحاب رسانه می‌توانند به کمک مردم بیاید تا این مسیر پر از بحران را به سلامت طی کنند.

مشکل مسکن خبرنگاران استان گلستان در قالب طرح ملی مسکن برطرف می‌شودنایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: خبرنگاران با رصد وقایع مانع از خطای مسئولان می‌شوندتجلیل بسیج رسانه آذربایجان شرقی از عکاس و خبرنگار خبرگزاری تسنیم به عنوان راویان برتر مبارزه با کرونا + تصاویر

مسعود ملکی در ادامه این نشست با تاکید بر نوشتار واقعیات توسط رسانه‌ها، اظهار داشت: رسانه باید آنچه که واقعیت است را بیان کند و همچنین انتقاد سازنده داشته باشد.

وی با بیان عملکرد ضعیف برخی از مسئولین در ارتباط با رسانه‌ها، بیان کرد: بعضی از مسئولین کار و تلاش خود را انجام می‌دهند اما هرگز آن را رسانه‌ایی نمی‌کنند و این موجب می‌شود مردم عملکرد این شخص را نادیده بگیرند و ناامید شوند.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرایط سخت ایران، تصریح کرد: به دلیل رسانه‌ایی شدن برخی مشکلات، مسائل حل می‌شود و باید عملکردهای مسئولین رسانه‌ایی شود تا نوری از امید در دل مردم ایجاد شود.

ملکی اظهار کرد: کار رسانه‌ایی باید سر لوحه ما باشد و اگر انتقادی شد، مسئول مربوطه ترس به خود راه ندهد و با آغوش باز، انتقاد را بپذیرد و از رسانه‌ها نترسند چرا که شفافیت موجب تسریع و بهبود در مسائل می‌شود.

وی با تاکید بر قانونمندی در رسانه‌ها، گفت: یکی از پایه‌های پیشرفت و توسعه در هر موردی، رسانه‌ها می‌باشند و فعالیت‌ها قطعا باید پیوست رسانه‌ایی شوند، رسانه هم باید قانونمند عمل کند.

قابل ذکر است در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان بروجن و خبرنگار تسنیم در بروجن تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در دنیاست/خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان اختتامیه جشنواره مطبوعات استان فارس بدون حضور خبرنگاران؛ برگزیدگان معرفی شدند آیا دوباره مسئولان اصفهان به تصمیمات خود برای خبرنگاران جامه عمل می‌پوشانند؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خبرنگاری یکی از مشاغل سخت در دنیاست/خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان اختتامیه جشنواره مطبوعات استان فارس بدون حضور خبرنگاران؛ برگزیدگان معرفی شدند آیا دوباره مسئولان اصفهان به تصمیمات خود برای خبرنگاران جامه عمل می‌پوشانند؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۳ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۴ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۵ سخت‌گیری‌های کرونایی در استان گلستان نتیجه داد؛ روند ‌ابتلا به کرونا کاهشی شد + فیلم ۶ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۷ اختصاصی|معاون رئیس‌جمهور: از ۶ مجموعه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت کرده‌ایم ۸ بوشهر| اعمال مجازات‌های مدنی و مالی برای جلوگیری از انتقال کرونا اثربخش است مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ایی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در نشست با اصحاب رسانه از پیگیری گسترده برای دریافت منابع ماده ۱۲ برای شرکت های خصوصی و سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سید میعاد صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای اجرایی شدن پرداخت منابع ماده ۱۲ بین وزرای راه و شهرسازی و نفت به امضا رسید و قرارداد با شرکت ها بسته شد.

به گفته صالحی، کاربرگ میزان صرفه جویی ناوگان با تایید راه آهن به سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ارسال و اکنون حواله های پرداخت به وزارت نفت تحویل داده شده است .

حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند