Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:45:22 GMT

حرکت هرگونه دسته‌ و عزاداری زیر سقف ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۱۵۲

حرکت هرگونه دسته‌ و عزاداری زیر سقف ممنوع!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد بر اساس تصمیم ستاد کرونا حرکت دسته‌های عزاداری در سطح استان و برگزاری مراسم ایام محرم زیر سقف ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر محمودرضا مرادی گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزای محرم در سطح ملی و استانی تهیه و به هیات‌های مذهبی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، برای جلوگیری از شیوع این بیماری و حفظ سلامت مردم مراسم عزاداری باید حتما در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در این ایام توزیع هر نوع غذای نذری ممنوع است، اظهار داشت: نذورات مردم و هیات‌های مذهبی در ایام محرم باید به صورت کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع شود.

مرادی یادآورشد: استفاده از سنج و طبل نیز در این ایام در سطح استان کرمانشاه ممنوع است و حاضران در هیات های زنجیززنی نیز موظف به استفاده از زنجیرهای شخصی هستند.

وی به برگزاری مراسم در برخی از مدارس سطح استان اشاره کرد و گفت: برخی از حسینیه‌ها و مساجد استان فضای بازی برای برگزاری مراسم ندارند از این رو مراسم را در حیاط مدارس نزدیک خود برگزار خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید براینکه به دنبال توسعه شعار «هر خانه یک حسینیه» در کرمانشاه هستیم، گفت: از افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و امکان ابتلای آنها به بیماری زیاد است تقاضا داریم که به جای حضور در هیات‌های مذهبی در خانه های خود به عزاداری بپردازند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه سیر نزولی دارد، گفت: باتوجه به رویدادهای پیش رو، وضعیت مطلوب شیوع بیماری کرونا در استان شکننده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم و کرونا برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • عکس/ آغاز مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز