Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:01:38 GMT

پایان ناکامی نفت آبادان با شکست شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۲۲۱

پایان ناکامی نفت آبادان با شکست شاهین بوشهر

به گزارش ایرنا این دیدار شنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه سه بر یک حریفش را از پیش رو برداشت.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، محمد قریشی، محمد اهل شاخه، عقیل کعبی، مصطفی احمدی(۹۰ - امید حامدی فر)، محمدرضا غبیشاوی، حسین ساکی، جعفر سلمانی، سید فاخر تهامی (۶۸ - علی ستاوی)، میلاد جهانی (۶۸ - طالب ریکانی) و عیسی آل کثیر(۸۰ - حسین بغلانی) به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین بوشهر نیز با ترکیب ابوالفضل درویش‌وند، لوکا گادرانی، مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی، ابوالفضل رزاق پور، محمد سلطانی مهر، امیرحسین موسی زاده، علیرضا ابراهیمی (۴۸ - مصطفی احمدی)، اسماعیل شریفات (۶۶ - بهمن سالاری)، میلاد صارمی (۶۶ - علی رئیسی) و دانیال مومنی بازی کرد.

 یاسر همرنگ به کمک‌های محمد راهی و حامد صفایی تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.

محمدرضا غبیشاوی و عقیل کعبی از صنعت‌نفت آبادان و حسن نجفی از شاهین شهرداری بوشهر در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت‌نفت آبادان که در هفته‌های گذشته چهره شکننده‌ای برابر حریفانش داشت و شانس خود برای کسب سهمیه آسیا را از دست داد بازی برابر شاهین بوشهر را هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی حریف قعر جدولی خود را تحت فشار قرار داد.

عیسی آل‌کثیر مهاجم صنعت‌نفت آبادان که به دنبال کسب عنوان آقای گلی این فصل از لیگ برتر است در دقیقه ۱۹ توانست دروازه شاهین بوشهر را باز کند، روی یک کار تیمی زیبا و پاسکاری عالی بین وی و جعفر سلمانی، آل‌کثیر توانست در مقابل دروازه شاهین بوشهر با یک ضربه بغل پا گلزنی کند.

نفتی‌ها که میل به پیروزی داشتند دست از حملات خود برنداشتند و بارها شاهینی‌ها را وادار به اشتباه کردند هر چند شاهین روی ضد حملات بسیار خطرناک نشان دادند ولی بازی در این نیمه با همان تک گل به سود صنعت‌نفت به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت‌نفت آبادان بود که بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و بارها تا باز کردن دروازه تیم بوشهری پیش رفتند.

در دقیقه ۵۰ همکاری میلاد جهانی و محمدرضا غبیشاوی در پشت محوطه جریمه شاهین شهرداری بوشهر باعث شد تا غبیشاوی هافبک جوان نفت آبادان در فرصت عالی شوت‌ زنی قرار گیرد و او نیز با یک ضربه کات ‌دار و تماشایی توپ را به گوشه دروازه درویش‌وند فرستاد تا نفتی ها به گل دوم دست یابند.

شاهین بوشهر که چیزی برای از دست دادن نداشت روی به بازی هجومی آورد و پاشازاده با آوردن بازیکنان هجومی کار تیم صنعت نفت آبادان را تا حدودی سخت کرد.

بوشهری‌ها در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد و بهروز نوری‌فر بازیکن این تیم با ورودش به زمین توانست با یک ضربه سر یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

در دقیقه ۸۸ طالب ریکانی هافبک باتجربه صنعت‌نفت آبادان با دروازه بان شاهین بوشهر تک به تک شد و با یک ضربه حساب شده سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

شاهین بوشهر با پذیرفتن این شکست به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد و صنعت‌نفت آبادان با ۴۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی این مسابقات جای گرفت.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال آبادان تیم صنعت نفت آبادان نفت آبادان شاهین بوشهر یک ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

به گزارش طرفداری، بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

سوتو گرادو، داور بازی خطاب به گوندوغان
???? «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR
???? «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

سوتو داور بازی
???? «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR
???? «با یک ضربه کرنر کار را مجددا آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای اتاق خالی VAR در دیدار رئال مادرید و وایادولید چه بود؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست