Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۷۳ درصد طرح‌های جهش تولید استان در حوزه اقتصادی اجرا شده است.

اسد عبداللهی در کمیته اقتصادی پروژه‌های جهش تولید لرستان که امروز ۲۵ مردادماه با موضوع بررسی تفاهم‌نامه تأمین مالی پروژه‌های جهش تولید، برگزار شد، با اشاره به اهمیت تفاهم‌نامه تأمین مالی پروژه‌های جهش تولید، اظهار کرد: از مجموع ۵۶ طرح جهش تولید در استان ۴۱ طرح یعنی حدود ۷۳ درصد آن  به حوزه اقتصادی مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تسریع در انجام طرح‌ها، تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر طرح‌های خود را به بانک‌های عامل معرفی کنند و بانک‌ها نیز در خصوص چگونگی تأمین منابع و پرداخت تسهیلات نظر خود را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سال جهش تولید اقتصاد استانداري جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور

کارشناس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی معتقد است، جهش تولید بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت بایستی فعالیت بیشتری دیده شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیرضا عرب پور، در خصوص الزامات تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت:  از سنوات گذشته روی اصل 44 و خصوصی سازی بنگاههای دولتی تاکید شد اما این هدف به خوبی پیش نرفت.

این پژوهشگر اقتصادی گفت: امروز اقتصاد ایران درگیر تحریم‌های همه جانبه است، وقتی افق مشخصی در این خصوص دیده نمیشود بایستی روی سرمایه های داخل تاکید کرد.
 

 

.

 

وی افزود، این درحالی است که برخی قوانین کشور مانع حضور بخش خصوصی در  اقتصاد است. بر این اساس باید قوانین جدید در این حوزه تصویب شود.

عرب پور گفت: شرکتهای نوآور دانش بنیان نیز در راستای تحقق هدف شعار سال موثر هستند،  در سنوات اخیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان رونق یافته و بایستی تاکید بیشتری در این حوزه انجام شود.

وی در خاتمه گفت: جهش اقتصادی بدون حضور در بازارهای خارجی ممکن نیست. بر این اساس در حوزه تسهیل گری تجارت خارجی، از سمت دولت  بایستی فعالیت بیشتری دیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| امیررضا عرب‌پور
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • فعالیت ۱۳۰ هزار بهره‌بردار حوزه کشاورزی در کردستان
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • راه‌آهن دورود_خرم‌آباد ظرف یک‌سال ۱۲ درصد پیشرفت داشت
  • سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی گیلان
  • سرمایه گذاری ۹۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه اقتصادی در گیلان