Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال می‌گوید تیم پیکان با توقف آبی پوشان موفق شده به اهداف خود در این بازی دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما به دشواری این بازی واقف بودیم و می‌دانستیم که پیکان شرایطش در جدول به گونه‌ای است که به امتیاز این بازی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ۲۰ دقیقه اول خوب نبودیم اما شرایط ما بهتر شد. گل اولی که خوردیم، باعث شد شیرازه تیم مقداری از هم بپاشد اما توانستیم نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم و با توجه به اینکه نیاز به برد داشتیم، در نیمه دوم به نیت پیروزی وارد میدان شدیم. می‌دانستیم گل زدن مقابل پیکان سخت است و  با توجه تاکتیکی که حریف داشت، سعی کردیم لایه‌های دفاعی را باز کنیم و موقعیت سازی کنیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم این نتیجه باعث شد که ما در بازی مقابل شاهین محکوم به پیروزی شویم.

او ادامه داد: فشردگی بازی‌ها و اینکه ما در جام حذفی بازی داریم، باعث شده بازیکنان ما مقداری خسته باشند. بازیکنان شرایط ایجاد موقعیت را در این بازی از دست دادند و به خاطر تراکم دفاعی پیکان، نتوانستیم به پیروزی برسیم. ما بازی‌های زیادی پشت سر هم انجام دادیم و این مساله در کیفیت بازیکنان تاثیرخواهد گذاشت و از این بازی یک امتیاز کسب کردیم و به نظر من پیکان به هدف خودش در این بازی رسید.

نامجومطلق درباره تعویض وریا غفوری گفت: غفوری از شرایط بازی گله داشت و مقداری احساس درد می‌کرد و دنبال این بودیم در یک بازی به او استراحت بدهیم و فکر نمی‌کنم مشکل دیگری وجود داشته باشد.

او در پایان گفت: ما بیشترین شانس را برای کسب سهمیه داریم و با تفاضل گلی که داریم تیم دوم جدول هستیم. هفته آخر تراکتور با فولاد بازی دارد و ما در بازی آخر اگر پیروز شویم نیازی به نتیجه بقیه تیم‌ها نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران مجید نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟

الهلال در خانه العین با نتیجه 4-2 شکست خورد.

الهلال عربستان که به دنبال تداوم رکورد شگفت‌انگیز خود در عدم شکست بود، امشب در دیداری نفس‌گیر مقابل العین امارات مغلوب شد.

الهلال امشب در ورزشگاه جاسم بن زاید شهر العین امارات به مصاف این تیم اماراتی رفت. این تیم که در 42 بازی اخیر خود 34 پیروزی و 8 تساوی کسب کرده بود، در این دیدار با نتیجه 4-2 مغلوب العین شد.

الهلال پس از 34 پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها و رکوردشکنی در تاریخ فوتبال، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود.

العین با درخشش و هت تریک سفیان رحیمی یک پیروزی شیرینی خانگی را کسب کرد و با اندوخته‌ای کاملا مناسب به ریاض سفر خواهد کرد.

بازی برگشت الهلال و العین 6 روز دیگر در استادیوم کینگدام آرنا به میزبانی الهلال برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم