Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید به دلیل استقبال خوبی که در سیرجان از ما شد و میزبانی خوب باشگاه گل گهر هم تشکر می کنم. شروع خوبی نداشتیم و مهدی سیدعلی با اخراج سخت گیرانه کامیابی نیا ما را ده نفره کرد. خیلی راحت کارت داد اما دیدیم صحنه های مشابه را برای تیم های دیگر  راحت از کنارش می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیاد  نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. نیمه اول خوبی نداشتیم. هم اخراج دادیم و هم دو گل دریافت کردیم. این موضوع کار ما را خیلی سخت کرد اما در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم. خیلی خوب بازی کردیم و حتی از حریف پیش افتادیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:  از بازیکنانم به دلیل ذهنیت خوبی که پس از ده نفره شدن داشتند، تشکر می کنم آنها واکنش خوبی به اخراج کامیابی نشان دادند. این امتیاز و نتیجه ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من به اندازه یک برد ارزشمند است.

گل محمدی تصریح کرد: ذهنیت بزرگ بازیکنانم کمک می کند تا در آینده هم اگر اتفاقی افتاد جبران کنند و آنها شخصیت بالای خود را نشان دادند. در مجموع نیمه اول برای ما خوب نبود اما نیمه دوم بازی را کامل در اختیار داشتیم. اگر می توانستیم بازی را ببریم، حق مان بود. بار دیگر از بازیکنانم که نشان دادند نفرات بزرگی هستند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: سکته ناقص علوی ختم به خیر شد

254 251

کد خبر 1422112

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد

بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم چادرملو اردکان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان تیم فوتبال چادرملو اردکان بود که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی بیرون از خانه یک امتیاز از تیم دوم جدول گرفت که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود و در شهر گچساران و در حضور هواداران مغلوب تیم رده دوازدهمی شهر راز شیراز شده بود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این مساوی و با ۳۷ امتیاز در رده دهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

کد خبر 746735

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم