Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشیدی استاد روابط بین الملل و موسوی کارشناس مسائل سیاسی امشب ۲۵ مرداد ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی شکست قطعنامه ضد ایرانی آمریکا و سناریوهای پیش روی این کشور در قبال ایران پرداختند.

جمشیدی استاد روابط بین‌الملل با اشاره به اینکه در قطعنامه ضد ایرانی آمریکا علیه ایران اروپایی‌ها خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ عمل کردند، گفت: اروپایی ها به لحاظ حقوقی اقدام آمریکا را قبول نکردند و رای ممتنع دادند اما به لحاظ حقوقی باید رای منفی صادر می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به همراهی اروپا با آمریکا ادامه داد: اروپایی‌ها می‌خواهند آمریکا را برای خود حفظ کند لذا رفتار اروپا در دوره‌های اخیر را شاهد هستیم، ترامپ به دنبال مذاکره سریع و توافق کوتاه است و به سرعت می‌خواهد کاری را انجام دهد.

این استاد روابط بین الملل با اشاره به اینکه تیم ترامپ کسانی نیستند که اهل مذاکره و توافق باشند، اظهار کرد: از داخل تیم سیاست خارجی آمریکا گزارش رسیده که این تیم هیچ برنامه‌ای برای مذاکره و تعامل با ایران ندارد و اعضای آن فقط به دنبال فشار هستند.

جمشیدی بیان کرد: فشار حداکثری آمریکا بر ایران جواب نداده، لذا آمریکا به اهداف خود نرسیده و نتوانسته کشور را وادار به آشوب کند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفت وگوی ویژه خبری قطعنامه 2231 تحریم تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی

با گذشت ۱۰ روز از واکنش تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، بسیاری از تحلیلگران برجسته روابط بین الملل نمی توانند حیرت و شگفتی خود را از قدرت عملیاتی ایران در پاسخ به اسرائیل پنهان کنند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- نظر 6 استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل 

2- چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین! 

3- دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی 

4- انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟   

5- بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟ 

انتخای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران