Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:01:54 GMT

جدول لیگ برتر فوتبال/نبرد ۶ تیم برای سقوط نکردن!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۴۹۹

جدول لیگ برتر فوتبال/نبرد ۶ تیم برای سقوط نکردن!

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال امشب (شنبه) با هشت دیدار هم‌زمان پیگیری شد. استقلال با تساوی مقابل پیکان، 50 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. شاگردان ساکت الهامی هم با پیروزی در دربی تبریز، با 50 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در جایگاه سوم جدول ماندنی شدند. سپاهان اصفهان با 48 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و فولاد خوزستان با توقف در جم، به رتبه پنجم جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای جدول هم شاهین شهرداری بوشهر پس از شکستی که مقابل صنعت نفت متحمل شد، به لیگ دسته اول فوتبال بازگشت. پارس جنوبی جم در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند و شاگردان هومن افاضلی در تیم ماشین‌سازی بالاتر از شاگردان پیشین این مربی، به رده چهاردهم جدول سقوط کردند. پیکان نیز هم‌امتیاز با ماشین‌سازان و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، به جایگاه سیزدهم جدول رسید.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور تبریز 2 - ماشین‌سازی تبریز یک
نساجی مازندران صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر
استقلال یک - پیکان یک
گل‌گهر سیرجان 3 - پرسپولیس 3
سایپا صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
صنعت نفت آبادان 3 - شاهین شهرداری بوشهر یک
سپاهان اصفهان 2 - شهر خودروی مشهد صفر
پارس جنوبی جم صفر - فولاد خوزستان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

منبع: فردا

کلیدواژه: جدول لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان که در هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان مقابل مس به میدان رفتند و به تساوی دو بر دو رسیدند، حالا در جام حذفی این مسابقه را تکرار خواهند کرد.

اعضای تیم پیکان چند روز دیگر باید بار دیگر به رفسنجان سفر کنند تا اینبار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روز 6 اردیبهشت میهمان مس باشند.

رضا عنایتی که در هفته‌های گذشته توانسته با پیکان نتایج فوق‌العاده‌ای به دست بیاورد، حالا شاگردان خود را برای مسابقه حساس در جام حذفی آماده می‌کند. او با روحیه بالا در تمرینات پیکان حضور دارد و برای موفقیت شاگردانش تلاش می‌کند.

پیکانی‌ها اگرچه هدف اصلی خود را روی بقا در لیگ برتر قرار داده‌اند، اما در جام حذفی هم برای موفقیت تلاش می‌کنند و بی‌شک حالا که در بازی قبلی مقابل مس بازنده نشدند، اینبار هم با شرایطی خاص مقابل شاگردان محرم نویدکیا به میدان خواهند رفت.

تمرینات پیکان هم این روزها با شادابی خاصی برگزار می‌شود و بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی بالا و شرایط روحی وروانی مناسب راهی رفسنجان شوند و یک بازی خوب را مقابل نارنجی‌پوشان انجام بدهند.

????عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک