Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده شامگاه شنبه در نشست خبری مجازی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: می‌توانستیم بازی امشب را ببریم ولی این تیم سپاهان بود که پیروز میدان شد.

وی با بیان اینکه تیم ما در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی بهتر از سپاهان بود، اضافه کرد: در این دیدار نتوانستیم از فرصت‌های بدست آمده خود بخوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری‌زاده اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بعد از گل اولی که خوردیم، تمرکزشان را از دست دادند اما در گل دوم داور می‌توانست خطا بگیرد که نگرفت زیرا صدرصد خطا بود.

وی گفت: در این دیدار خیلی موقعیت داشتیم که گل نشد.

سرمربی شهر خودرو مشهد با بیان اینکه دیدارهای بزرگ، مانند فینال است، افزود: در این دیدارها هر ۲ تیم به دنبال بُرد هستند و  هیچ تیمی حق ندارد که حتی یک دقیقه بازی را هم از دست دهد ولی ما ۱۰ دقیقه بازی را از دست دادیم و این شکست تاوانی بود که دادیم.

وی گفت: تلاش بازیکنان در این دیدار عالی بود و چیزی که مهم است این است که باید خود را برای دیدار آخرمان آماده کنیم که با پیروزی لیگ را تمام کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

برچسب‌ها فوتبال اصفهان شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان شهر خودرو مشهد فوتبال اصفهان شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی عصر چهارشنبه پس از شهرآورد سپاهان و ذوب آهن در جمع خبرنگاران در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: بازی پرتلاش و به نسبت درستی را ارائه دادیم.

وی با اشاره به برتری یک بر صفر سپاهان در این شهرآورد، گفت: مقاومت تیم ما پس از پنالتی سپاهان، شکست.

ربیعی با بیان اینکه برنامه ما در اصلی ترین محور، جلوگیری از فعالیت خط حمله سپاهان بود، افزود: سپاهانی‌ها در شروع مجدد خوب کار کردند اما ما در بدنه بازی کمتر فرصت دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه کیفیت مسابقه در حد یک شهرآورد نبود اما ما سعی کردیم بازی خود را ارائه دهیم، اضافه کرد: انتظار ما این است که داوران با ما رفتار مهربانانه تری داشته باشند.

ربیعی ادامه داد: برای مثال ٢ پنالتی در بازی استقلال خوزستان و شمس آذر که محرز بود برای ما گرفته نشد و به نوعی پنالتی‌های پنجاه پنجاه برای ذوب آهن گرفته نشده یا برای مثال دیگر اخراج کامیابی نیا در مسابقه با هوادار سختگیرانه بود.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: به فکر ریکاوری و مهیا شدن برای بازی آینده خواهیم بود.

کد خبر 6081471

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!