Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:49:31 GMT

داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۵۵۰

داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت

به گزارش افکارنیوز،

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فولاد و پارس جنوبی جم اظهار داشت: ما در این دیدار امتیاز نگرفتیم و امتیاز را تیم پارس گرفت.

اخبار ورزشی- تیم پارس یک بازی بسته، دفاعی، وقت تلف کردن و زدن زیر توپ را انجام داد تا به این یک امتیاز برسد. حق دارند، چون تیمشان در شرایط سقوط قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما همه کار کرد ولی در نیمه دوم در خلق موقعیت به مشکل خوردیم. مشکل اصلی نیمه اول بود که داور دو پنالتی صد درصد ما را نگرفت. صحنه اول بازیکن ما را در حالت دویدن هل دادند و در صحنه دوم شیمبا را به زمین زدند و دو پنالتی را به راحتی برای ما نگرفتند و ما 3 امتیاز را به خاطر پنالتی‌هایی که داور نگرفت جا گذاشتیم. نیمه دوم شرایط ما به دلیل مصدومیت زبیر بدتر شد و تیم پارس به وقت تلف کردن روی آورد و فقط به زیر توپ می‌زدند.

جواد نکونام خاطرنشان کرد: هفته بعد بازی خیلی سختی با تیم تراکتور داریم، از امروز تمام تمرکزمان روی بازی تراکتور است تا به موفقیت برسیم و امیدوارم لیاقت خودمان را نشان دهیم.

سرمربی فولاد در خصوص پیش بینی‌اش از بازی هفته آینده این تیم برابر تراکتور گفت: بگذارید به هفته آینده برسیم، در خصوص آن بازی صحبت می‌کنیم. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است، امروز هم اگر اشتباه داوری نبود امتیاز را می‌گرفتیم. نگرفتن پنالتی خنده‌دار بود. نیم فصل اول هم یک پنالتی اشتباه گرفتند و ما آن بازی را یک بر صفر باختیم. هر کدام از این پنالتی‌ها را می‌گرفت نتیجه بازی تغییر می‌کرد و تیم پارس مجبور بود فوتبال بازی کند و شرایط تغییر می‌کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارس جنوبی جواد نکونام پارس جنوبی جواد نکونام فولاد لیگ برتر تیم پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • سوت سرنوشت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)