Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:00:42 GMT

الهامی: بازیکنانم شرف را معنی کردند!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۵۶۱

الهامی: بازیکنانم شرف را معنی کردند!

ساکت الهامی می‌گوید که تیمش در مقابل ماشین سازی نمایشی فراتر از فوتبال ایران داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی درباره دربی تبریز گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد یک دربی سخت بود چون دو تیم در بدترین و حساس ترین شرایط بودند و هر دو تیم به سه امتیاز نیاز مبرمی داشتند. به فوتبال تبریک تبریک می‌گویم که یک دربی مردانه و واقعی را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو می‌کنم ماشین در لیگ بماند و تراکتور سهمیه بگیرد. جا دارد از تک تک بچه ها تشکر کنم، دست تک تکشان را می‌بوسم که شرافت، حیثیت و... رامعنی کردند و فوتبالی بازی کردند که فراتر از لیگ ایران و مدرن و شناور بود که همه زحمت کشیدند.

 

وی افزود: ماشین انگیزه های زیادی داشت که فکر می‌کنم اگر همین انگیزه را از اول فصل داشتند می‌توانستند جزو پنج شش تیم اول باشند. آرزوی قلبی ام این است که در لیگ بمانند چون کادرفنی خوب و بازیکنان با شرف دارند، امروز 90 دقیقه مرد و مردانه جنگیدند. دو تیم از یک خانواده هستند اما یک دربی واقعی را برگزار کردند و این را از کادرفنی تا بازیکنان دیدید. آرزوی قبلی ام این است که آقای علوی به بهبودی کامل برسند، انقدر تحت فشار بود که من در لحظه ای که زمین افتاد، بالای سرش بودم و نفسش در نمی‌آمد.

الهامی درباره کیفیت بازی اظهار داشت: الحق و الانصاف ما شایسته پیروزی بودیم، موقعیت های بهتری داشتیم و فکر نکنم موقعیت ده درصدی به ماشین داده باشیم و کرنر هم فکر کنم قبلا اوت شده بود. چرا چیدمان داوری 24 یا 48 ساعت مانده به بازی داوران را عوض می‌کنند؟ وقتی 48 ساعت قبل بازی داور را عوض می‌کنند، شک و شبهه به وجود می‌آید. 4 بازیکن ما 4 اخطاره شدند، خواهشم از کمیته داوران این است که در چیدمان داوری دقت کنند. به نظرم یک پنالتی صددرصد را برایمان نگرفت. نمی‌شود یک تیم همیشه سود ببرد و یک تیم همیشه ضرر کند. داوری مسیری را طی می‌کند که همه را به فکر فرو برده به جز یکی دو تیم که سود می‌کنند. این کار کار خوبی نیست، البته کمیته داوران همه زحماتشان را می‌کشند اما هفته آخر حساس ترین هفته لیگ است و این خواهش ها را دارم.

 

سرمربی تراکتور در ادامه صحبت هایش گفت: آرزو می‌کنم هر دو تیم روز پنج شنبه جشن بگیرند، تراکتور شرایط آسیایی داشته باشد و ماشین در لیگ برتر بماند چون استحقاقش را دارد.

ساکت الهامی در مورد سبک بازی تیمش تصریح کرد: من شناخت خوبی از ماشین سازی داشتم و آن ها هم از ما شناخت داشتند. می‌دانستیم هرچه جلوتر برویم شرایطمان بهتر خواهدشد، ما پنج شش موقعیت خوب داشتیم. من برای اولین بار از روزی که شروع کردیم تمام نفرات را داشتیم، مسعود با مصدومیت بازی کرد و حتی امروز صبح رفت فیزیوتراپی، ایمان با دماغ شکسته بازی کرد اما دستمان در تبریز بازتر شد. بحث پلن بی نیست، وقتی تعویض کردیم شرایطمان بهتر شد چون کیفیت نیمکت ذخیره ما بالا و تاثیرگذار بود. جا دارد از همه بچه ها، احسان، اشکان، مسعود و بقیه تشکر کنم که شرف را معرفی کردند. برد مبارکشان باشد، بعد از مدت ها یک دربی واقعی دیدیم. قبلا می‌گفتند دربی برادرانه است اما اصلا نبود، از این به بعد همه رفیقیم و آرزویمان این است که همه باهم موفق شویم.

تراکتور ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی ساکت الهامی یک دربی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است