Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام سراج نسبت به فحاشی هایی که نسبت به او انجام شده، گله مند است.

نشست خبری بهنام سراج پس از بازی برابر شاهین بوشهر برگزار شد.

به گزارش طرفداری، سراج در خصوص بازی گفت:

ابتدا باید برای صحبت‌های روز گذشته عذرخواهی کنم. خیلی صحبت کردم و شاید داوران را زیر سوال بردم و از مسئولان هم کمک خواستم، هرچه گفتم تنها برای تیم بود نه خودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام نتایج فنی تیم بر گردن من بوده و هیچ کس مقصر نیست و اگر چیزی گفتم برای آینده تیم بوده است، اما برخی سوء استفاده کردند و گفتند او به فکر خودش است و دو میلیارد می‌خواهد در حالی که اصلا اینطور نبوده است.

وی ادامه داد:

شاید بازی آخر من باشد و شاید نه، اما نفت همیشه هست. باید این تیم را حفظ کنیم و با تفکرات بهتر مدیریت کار را پیش ببریم. یک بار هم شده از همان اول مسائل مان را شسته و رفته حل کنیم. فاصله من با دراگان اسکوچیچ شاید زمین تا آسمان باشد و حقش باشد که 2، 3 میلیارد بگیرد، اما من هم حقم است که در حد و اندازه خودم بگیرم. فقط گفتم انتظار بیش از حد نداشته باشیم و در نقدها منصفانه عمل کنیم و مشکلات نیم فصل دوم را در نظر بگیریم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، نتایج مان بهتر از این بود، تاکید کرد: 

41 امتیاز گرفته‌ایم که نفت تاکنون به این امتیاز نرسیده بود، با بازیکن و مربی خارجی. من هیچ کاری نکردم و تمام امتیازات را اسکوچیچ گرفت، اما افتخارش برای نفت است. پس چرا خودمان را خراب کنیم. ناراحتی من تنها از فحاشی است. من تاکنون به کسی بی احترامی نکرده‌ام، اما در این سایت‌ها ببینید چقدر به من فحاشی کردند.

وی ادامه داد:

فحاشی به من فحاشی به یک شهر است. پس نباید این کار را کنند. اگر از امام جمعه، فرماندار نام بردم و رئیس صدا و سیما نام بردم فقط برای این بود که بیایند به تیم کمک کنند نه من. اصلا هیچ کس به من کمک نکند. حمایت کنید حالا هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد. فوتبال همین است و برزیل و بارسلونا هم 7، 8 گل می‌خورند. 

سراج گفت:

امروز دیدم برخی به عیسی زاده فحاشی کردند در حالی که او فقط به فکر تیم بوده و تیم را از لیگ یک به برتر آورد. در جاهایی که وزارت نفت نمی توانست تیم را حمایت کند، منطقه آزاد به میدان می‌آمد و کمک می‌کرد، چرا اینها را نمی بینیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص مسابقه عنوان کرد:

بازی خوبی بود و شاهین خیلی خوب کارکرد. اگر موقعیت‌های ما وارد دروازه می‌شد، 6 7 گل می‌زدیم و نباید با شکم سیری بازی کنیم. سیستم من هجومی است و الا ما هم می‌توانیم 11 نفره دفاع کنیم. من هم می‌دانم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید گل بزنید. باید برای فصل بعد بازیکنان خوبی را جذب کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

سراج در مورد دیدار با ماشین سازی گفت:

در بازی بعد هم برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم و کاری نداریم که شرایط ماشین سازی چیست. نمی‌توانیم خودمان از حالا برنده بدانیم. امتیاز بازی برای آنها مهم است برای ما هم اهمیت دارد و می‌خواهیم خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم. 

وی در مورد شرایط نفت برای فصل آینده گفت:

این کار کلان است و باشگاه باید تصمیم بگیرد و راهکاری پیدا رده و اجرا کنند تا صنعت نفت قویتری را داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

صنعت نفت آبادان 3-1 شاهین بوشهر / سلام تلخ بوشهری ها به لیگ آزادگان

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

به جز آنتونی، بازیکنان منچستریونایتد واکنش مناسبی به پیروزی مقابل کاونتری داشتند. 

طرفداری | در میان سکوت بازیکنان منچستریونایتد که متوجه عملکرد خودشان شده بودند، آنتونی شادی عجیبی را به نماش گذاشت.

به گزارش تلگراف؛ با وجود صعود دراماتیک به فینال اف‌ای کاپ، هواداران و بازیکنان منچستریونایتد به دلیل عملکرد ضعیف تیم در طول بازی، شاد چندانی از خود نشان ندادند. با این حال، در نقطه مقابل این سکوت، رفتار آنتونی، بازیکن تعویضی یونایتد جلب توجه کرد. او پس از اینکه راسموس هویلوند آخرین ضربه پنالتی یونایتد را به ثمر رساند، با حرکتی تحریک‌آمیز (دست زدن به گوش‌هایش) مقابل بازیکنان و هواداران کاونتری سیتی به شادی پرداخت. کلینتون موریسون، بازیکن سابق کریستال پالاس در این مورد گفت:

این رفتار، شخصیت او به عنوان یک بازیکن را نشان می‌دهد. آنتی به جای اینکه حواسش به کاونتری باشد، باید روی وظایف خودش در زمین تمرکز کند. چون عملکردهای ضعیف او در این فصل نشان می‌دهد که شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کند. به جای اینکه آن حرکت را به سمت هواداران کاونتری انجام دهد، باید در لحظاتی که منچستریونایتد به او نیاز دارد، عملکرد بهتری در زمین داشته باشد.

آنتونی که با مبلغ 100 میلیون یورویی از آژاکس به منچستریونایتد پیوسته، در 14 بازی اخیر تنها دو بار به میدان رفته است. او ابتدای فصل به اتهام خشونت خانگی قادر به همراهی تیمش نبود. وینگر برزیلی از زمان بازگشت به ترکیب اریک تن هاخ، تنها 2 گل به ثمر رسانده است، مقابل نیوپورت کانتی و لیورپول.  

شادی آنتونی  راسموس هویلوند که پنالتی پیروزی را به ثمر رساند، هیچ بازیکنی را در کنار خود برای شادمانی ندید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • تصاویر نجومی چهارم اردیبهشت (۲۳ آوریل)
  • (ویدئو) فحاشی یک نژادپرست به زنان فلسطینی
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • مواجهه ماهواره روسی و فضاپیمای ناسا از بیخ گوش بشریت گذشت!
  • ماهواره جاسوسی روسی از بیخ گوش ماهواره ناسا گذشت
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • دلیل حرکت جنجالی دانیال اسماعیلی‌فر در آبادان