Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به نظر من اگر از هیئت رئیسه آسیا شروع می‌کردیم و حمید سوریان کم کم به اتحادیه جهانی ورود می‌کرد، نتیجه بهتری می‌گرفتیم. - اخبار ورزشی -

محمد بنا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حمایت دولت تورلیخانوف از کاندیداتوری حمید سوریان در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی اظهار داشت: درست است که تورلیخانوف فرد بانفوذی است، اما  مسئله تنها حمایت او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من چند روز پیش با حمید صحبت کردم. کاش اگر می‌خواست وارد انتخابات شود، مانند مامیاشویلی عمل می‌کرد. من دوست داشتم او اول وارد کار فنی می‌شد، یعنی مثل مامیاشویلی که اول مربیگری کرد، بعد رئیس فدراسیون روسیه شد و بعد هم به عضویت هیئت رئیسه اتحادیه جهانی درآمد. حمید سوریان هم می‌توانست اول از آسیا شروع کند، چون ما حمایت تورلیخانوف را داریم.

وی با تأکید بر اینکه عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کاری سخت است، خاطرنشان کرد: این کار یک پروسه زمان‌بر است. یا باید موقعیت سیاسی قوی داشته باشیم که فعلاً در شرایط تحریم و جنگ با آمریکا هستیم. یا باید مثل زمان رسول خادم، پول خرج کنیم که این شرایط را هم نداریم، چون رسول خادم بیشترین رأی خود را از آفریقا جمع کرد. حمید سوریان به شخصه قهرمان بسیار بزرگی است، اما حمایت تورلیخانوف به تنهایی نمی‌تواند کار ما را پیش ببرد، چرا که خودش با رزیف درگیر است. هرچند به نظر من تورلیخانوف بزرگ‌تر از رزیف است، اما رزیف مافیایی‌تر است و سلیمِ ازبک را دارد که به لحاظ مالی حمایتش می‌کند. این پشت صحنه‌هاست که اتفاقات را رقم می‌زند.

اولین مسابقه رسمی کشتی بعد از کرونا بدون نمونه مثبت به پایان رسید



بنا ادامه داد: کار حمید برای رسیدن به هیئت رئیسه اتحادیه جهانی سخت است، جایی که رسول خادم راحت از دستش داد. سوریان استحقاقش را دارد که به هیئت رئیسه راه پیدا کند، اما پشت پرده این انتخابات مافیا وجود دارد. اگر رسول خادم هم به عضویت هیئت رئیسه اتحادیه درآمد، اما در شورای چهار نفره تصمیم‌گیری آنها نمی‌توانست کاری کند. اگر رسول را آوردند برای این بود که می‌خواستند با توجه به اینکه آدم بزرگی است، مسئله رژیم صهیونیستی را حل کند که خودش در این دام قرار گرفت و در نهایت هم رفت. من آرزویم این است که حمید به هیئت رئیسه راه پیدا کند، ولی سخت است و به نظر من اگر از هیئت رئیسه آسیا شروع می‌کردیم و او کم کم به اتحادیه جهانی ورود می‌کرد، نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

سرمربی برتر سال 2019 کشتی فرنگی آسیا با اشاره به عضویت حمید بنی‌تمیم در شورای کشتی آسیا، تصریح کرد: فدراسیون کشتی البته این فکر را داشت که جای بنی‌تمیم، عباس جدیدی را در آسیا داشته باشد. در این چند سال ما، میرروشن، طالقانی و بنی‌تمیم را در شورای آسیا داشتیم و هر بار رئیس فدراسیون عوض شده است، آنها را پس زدیم. تورلیخانوف از ما حمایت می‌کند، ولی ما هر بار یک نفر را معرفی کرده‌ایم. آنها دل‌شان می‌خواهد قطر که به لحاظ مالی قوی‌تر هست را آنجا داشته باشند، ولی این مشکل را هم دارند که از آن طرف نمی‌توانند از قدرت ایران چشم‌پوشی کنند. تورلیخانوف می‌بیند که قطر کشتی ندارد و فقط می‌تواند منابع مالی بیاورد. از این سو هم هر بار یک رئیس فدراسیون می‌آید یکی دیگر را به شورای آسیا معرفی می‌کند و این به کلاف سردرگم و پیچیده‌ای تبدیل شده است. امیدوارم حمید سوریان حتماً بتواند به اتحادیه جهانی راه پیدا کند. این برای من و جامعه کشتی، خصوصاً کشتی فرنگی یک افتخار بزرگ است.

انتهای پیام/

R1435/P1015135/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... نوری: ۸۷ کیلوهای کشتی فرنگی ایران به سطح مدال المپیک رسیده‌اند/ در باشگاه به کرونا مبتلا شدم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نوری: ۸۷ کیلوهای کشتی فرنگی ایران به سطح مدال المپیک رسیده‌اند/ در باشگاه به کرونا مبتلا شدم واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد ۲ توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی ۳ اعلام ترکیب اصلی استقلال برای دیدار برابر پیکان ۴ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۵ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۶ آناستازی: اگر پیشنهاد سرمربیگری ایران به من شود به آن فکر می‌کنم ۷ لیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر ۸ ترکیب پرسپولیس برای دیدار با گل‌گهر مشخص شد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: یک امتیاز و نتیجه‌مان در نیمه دوم برای من ارزشمندتر از یک برد بود/ بازیکنانم نشان دادند چقدر بزرگ هستند لیگ برتر فوتبال| کامبک پرسپولیس کامل نشد/ تراکتور به بیخ گوش استقلال رسید/ کوچ غم‌انگیز شاهین از لیگ برتر جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط نامجومطلق: در دیداری که می‌توانستیم ببریم، یک امتیاز گرفتیم/ وریا از شرایط بازی گلایه داشت نه تعویضش مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ عراق| اصابت دو موشک کاتیوشا به پادگان التاجی بغداد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی حمید سوریان کشتی فرنگی رسول خادم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی از سوی اتحادیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سال ۱۴۰۳ با یک خبر تلخ برای کشتی ایران آغاز شده است و فدراسیون کشتی به دلیل تخلف و دوپینگ کشتی گیران نوجوانان و جوانان در سال‌های گذشته، جریمه سنگین دلاری شده است.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت تأیید نهایی دوپینگ کشتی گیرانش در مسابقات بین‌المللی، ۲۰ هزار فرانک سوئیس معادل ۲۲ هزار دلار فدراسیون‌های ملی را جریمه می‌کند و پرداخت نشدن مطالبات اتحادیه جهانی و همچنین بالا رفتن تعداد دوپینگ، در نهایت باعث تعلق فدراسیون و عدم حضور تیم‌های ورزشی آن کشور در مسابقات می‌شود.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت دوپینگ دو کشتی گیر رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال‌های گذشته انجام شده و و چندی پیش به تأیید نهایی رسیده است، از حساب فدراسیون این جریمه را که حدود دو نیم میلیارد تومان می‌شود را کم کرده است.

با توجه به اینکه فدراسیون کشتی به شدت با تخلف دوپینگ برخورد کرده و در طی ۳ سال گذشته نیز از تمامی کشتی گیران در بدو ورود به اردوها تعهد گرفته است که در صورتی که دوپینگ کنند این تخلف اول متوجه خود کشتی گیر و بعد متوجه هیئت کشتی مربوطه است، اگر این جریمه که پول بیت‌المال محسوب می‌شود، از سوی کشتی گیر پرداخت نشود، ضمن پیگیری از طریق قانون به جهت جبران خسارت وارد شده، کشتی گیر متخلف به صورت مادام‌العمر محروم خواهد شد.

لازم به ذکر است فدراسیون کشتی بر اساس شعار مبارزه با دوپینگ، برخوردی قاطع و محکم با این تخلف داشته به طوری که آمار ورزشکاران دوپینگی طی چند سال گذشته به شدت کاهش داشته است.
گفتنی است اسامی کشتی گیران متخلف که موجب خسارت به کشتی کشور شده‌اند، بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6061984

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد
  • جریمه سنگین فدراسیون کشتی به خاطر دوپینگ
  • اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون ایران را جریمه کرد
  • هیئت کشتی لرستان سال گذشته ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • جریمه سنگین اتحادیه جهانی کشتی برای فدراسیون ایران
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران از سوی اتحادیه جهانی
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی از سوی اتحادیه جهانی