Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@23:16:20 GMT

هافبک پرسپولیس دیدار با سایپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۷۳۷

صراط:

مال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دقیقه ۱۵ دیدار با گل گهر سیرجان با کارت قرمز مواجه شد، دیدار با پا سایپا را از دست داد.

کمال با دریافت کارت قرمز در بازی با خودروسازان محروم است و به احتمال زیاد سعید حسین پور به جای او برابر نارنجی پوشان سایپا بازی خواهد کرد.

کمال  در نیمه اول بازی با گل گهر سیرجان با دریافت کارت قرمز تیم خود را ۱۰ نفره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پرسپولیس و سایپا تهران روز  پنج شنبه  ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس کارت قرمز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان