Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:27:38 GMT

رئیس موساد یکشنبه به امارات می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۷۶۱

رئیس موساد یکشنبه به امارات می‌رود

منابع خبری از سفر روز یکشنبه رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» به امارات برای دیدار با ولیعهد ابوظبی خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین گزارش داد که یوسی کوهن روز یکشنبه برای دیدار با محمد بن زاید ولیعهد امارات به ابوظبی سفر می‌کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از گفتگوی تلفنی یوسی کوهن رئیس موساد با نخست وزیر بحرین در راستای زمینه‌سازی برای عادی‌سازی روابط بین تل آویو و منامه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین محمد بن زاید ابوظبی یوسی کوهن بحرین منامه امارات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی تل آویو موساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • (ویدئو) این کار رئیس امارات واکنش‌برانگیز شد
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پخش زنده کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند