Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردمان روستای «سپیران» در ۴۵ کیلومتری مرکز استان کردستان دارای مشکلات متعددی ازجمله عدم امکان دسترسی به آب آشامیدنی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، روستای سپیران از توابع شهرستان سنندج - بخش کلاترزان در 45 کیلومتری مرکز استان کردستان واقع شده است. مردمان این روستا با مشکلات زیادی از جمله راه دسترسی صعب‌العبور، نبود آب آشامیدنی سالم، نداشتن مدرسه در دوره دوم متوسطه و اینترنت روبه‌رو هستند و به‌دلیل فراهم نبودن امکانات اولیه زندگی به شهرها مهاجرت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مردمان روستای سپیران، سال‌هاست که دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس کردستان برای حل مشکلاتشان وعده‌های رنگارنگ به آنان داده اما هیچ کدام عملی نشده است.

گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارندگزارش ویدئویی| بحران آب در بلوچستان / مردم شهر 13 هزاری نفری سوران آب آشامیدنی ندارند

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگاران تسنیم از مردمان روستای سپیران که «آب آشامیدنی» نداشته و دانش‌آموزانشان ‌شب خوابِ کلاس دهم را می‌بینند‌، مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/481/482/س

R7848/P/S6,66/CT16 بیشتر بخوانید... مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت رد تلاقی آب شرب و فاضلاب در برخی از نقاط اهواز از سوی استاندار / ‌آب آشامیدنی ‌تحت مراقبت‌های شدید ‌است ۴۰ درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت رد تلاقی آب شرب و فاضلاب در برخی از نقاط اهواز از سوی استاندار / ‌آب آشامیدنی ‌تحت مراقبت‌های شدید ‌است ۴۰ درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۲ گل‌محمدی: یک امتیاز و نتیجه‌مان در نیمه دوم برای من ارزشمندتر از یک برد بود/ بازیکنانم نشان دادند چقدر بزرگ هستند ۳ پورموسوی: چاره‌ای جز دفاع و قناعت به کسب یک امتیاز نداشتیم/ امیدوارم هفته آینده برای پارس جنوبی و مردم جم خوب باشد ۴ سراج: فاصله مربیگری‌ من با دراگان از زمین تا آسمان است/نفت در تاریخ لیگ برتر به ۴۱ امتیاز نرسیده بود ۵ فکری: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند/ ذوب‌آهن به دنبال یک امتیاز بود تا جایگاهش را بهتر کند ۶ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۷ پاشازاده: برای تیمی که مظلوم است اشتباهات نادری رخ می‌دهد/ خودمان را برای بازی آبرومندانه مقابل استقلال آماده می‌کنیم ۸ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ حمله مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به غزه/ وضعیت متشنج اوضاع در مرز غزه با فلسطین اشغالی هشدار عضو حماس درباره پیامدهای سازش امارات؛ احتمال منفجر شدن منطقه در برابر رژیم صهیونیستی واکنش برخی کارکنان صنعت نفت به گزارش تسنیم: حقوق شمار زیادی از کارکنان رسمی تناسبی با کار در شرایط سخت ندارد گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل