Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

غلامعلی فارغی رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با اشاره به اینکه بازار جوجه یکروزه تعریفی ندارد، اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ نهاده‌های دامی، قیمت فعلی جوجه یکروزه جوابگوی هزینه‌های تولید نیست.

اخبار اقتصادی- او قیمت جوجه یکروزه را برابر با  تخم مرغ  خوراکی دانست و افزود: در حال حاضر قیمت تمام شده هر قطعه جوجه یکروزه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است که عرضه با نرخ‌های فعلی بیانگر زیان ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومانی مرغداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فارغی با انتقاد از تولید دستوری جوجه یکروزه بیان کرد: با توجه به آنکه مازاد تولید و زیان تولیدکنندگان جوجه یکروزه نتیجه تولید دستوری است، از این رو ستاد تنظیم بازار باید اقدام به خرید مازاد جوجه یکروزه کند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه ادامه داد: بنابر آمار در مرداد ماه ۱۲۵ میلیون قطعه جوجه تولید شده است که با وجود زیان تولیدکنندگان ناشی از تولید دستوری جای این سوال مطرح است که چرا ستاد تنظیم بازار اقدام به خرید مازاد تولید نمی‌کند؟

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  صادرات جوجه یکروزه   قابل توجه نیست، بیان کرد: با وجود شرایط سختگیرانه صادرات و اخذ عوارض ۵ هزار تومانی صادرات مرغ، امکان صادرات وجود ندارد و در صورت صادرات اثر گذار هم نیست.

مازاد ۴۰ میلیونی تخم مرغ نطفه دار

او مازاد تخم مرغ نطفه دار را ۴۰ میلیون قطعه معادل ۸ میلیون قطعه جوجه یکروزه در ماه اعلام کرد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه در پایان با اشاره به اینکه افزایش  قیمت مرغ  ارتباطی به کمبود جوجه ریزی ندارد، تصریح کرد: افزایش قیمت ناشی از سو مدیریت در توزیع دان و کمبود نهاده در واحد‌های مرغداری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جوجه یکروزه تخم مرغ صادرات جوجه یکروزه قیمت مرغ تنظیم بازار تخم مرغ جوجه جوجه یکروزه صادرات جوجه یکروزه تولیدکنندگان جوجه یکروزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

ایسنا/خوزستان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ابهامات در خصوص حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها رفع شد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان در پایان نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصاحساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حدود شش میلیارد دلار صادرات در سال گذشته

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید