Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@18:38:54 GMT

مدافع جنجالی استقلال ساز جدایی کوک کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۶۶۹

مدافع جنجالی استقلال ساز جدایی کوک کرد

مدافع تیم فوتبال استقلال با انتشار یک مطلب، نارضایتی خود را از شرایط موجود و علاقه‌اش به جدایی را رسانه‌ای کرد. تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل پیکان قرار گرفت و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد. در پایان این مسابقه محمد دانشگر با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود، گمانه زنی ها درباره جدایی اش از این تیم را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دومین بار درهفته‌های اخیر است که محمد دانشگر نارضایتی‌اش از شرایط موجود در استقلال را علنی می‌کند. وی یکبار به دلیل اختلاف با چند بازیکن باتجربه استقلال به کمیته انضباطی باشگاه باشگاه احضار شد و جرایم و محرومیت‌هایی برای او در نظر گرفته شد.

گرچه دانشگر شب گذشته مقابل پیکان در ترکیب ثابت قرار گرفت و در دقیقه ۸۰ به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد، اما وی بعد از بازی با انتشار یک استوری حرف و حدیث دار رسما دَم از جدایی زد.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این تیم می‌افتد و آیا دانشگر که روابطش با برخی از بازیکنان باتجربه این تیم چندان حسنه نیست از جمع آبی پوشان جدا می شود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد دانشگر تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پیکان محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود و همچنین کسب جواز حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به دنبال کسب امتیازات لازم از دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان است.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دور رفت پای به زمین مسابقه بگذار او در این بازی سیدحسین حسینی را جایگزین علیرضا بیرانوند کرده که در روزهای اخیر حضور او در قفس توری تیم ملی خبرساز شده بود.

داستان از جایی شروع شد که رسانه رسمی باشگاه استقلال و بخش رسانه‌ای نزدیک به مدیریت با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی بود که سیدحسین به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران در سال گذشته، می‌بایست در دیدار برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و حالا که این اتفاق رخ نداده، بهتر است که کادر فنی تیم ملی در مسابقه برگشت از کاپیتان استقلال استفاده کند.

اطلاعیه عجیبی که با واکنش خود باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم نیز همراه شد. آبی‌ها ابتدا با عقب نشینی از موضع قبلی اعلام کردند که در تصمیمات کادر فنی تیم ملی دخالتی نمی‌کنند. در ادامه نیز مربیان استقلال که از ابتدای فصل با مدیریت باشگاه زاویه داشتند، اعلام کردند که چنین بیانیه‌ای حرفه‌ای نیست و نباید در تصمیمات اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کرد.

با تمام این اوصاف، اما امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته است تا از سیدحسین در درون دروازه استفاده کند. کاپیتان استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ لیگ قبل را نیز به‌طور کلی فراموش کرده است. دروازه‌بان آبی پوشان امروز وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را دارد تا دوازدهمین بازی ملی خود را انجام دهد.

آخرین بار در نیمه دوم دیدار برابر تیم ملی کنیا بود که سیدحسین درون دروازه تیم ملی ایستاد و او حالا این فرصت را دارد تا یک‌بار دیگر توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و امیدوار است که این بازی را با کلین‌شیت به پایان برساند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888422

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی