Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بالگرد هوایی اورژانس در دو ماموریت برای انتقال ۲ مصدوم به بیمارستان، به پرواز درآمد.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اولین ماموریت اورژانس هوایی دانشگاه علوم‌پزشکی استان، اظهار کرد: روز گذشته (۲۵ مردادماه) همکاران درمانگاه دندی برای خانم ۸۵ ساله که به دلیل کاهش سطح هوشیاری و تشخیص CVA شده بود، درخواست اعزام بالگرد هوایی اورژانس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس در ساعت ۱۲:۲۲ برای امدادرسانی به مصدوم اعزام شد، افزود: مصدوم با بالگرد هوایی اورژانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان و سپس توسط آمبولانس پایگاه پردیس به بیمارستان ولی‌عصر منتقل شد.

این مسئول در رابطه با دومین ماموریت اورژانس هوایی استان، تصریح کرد: خانم ۴۵ ساله به دلیل سقوط در دره دچار شکستگی فمور شده بود که از روستای قزلجه به روستای پری منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان خاطرنشان کرد: بیمار ترومایی در ساعت ۱۳:۵۸ توسط بالگرد هوایی اورژانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان بالگرد اورژانس بالگرد هوایی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران به دره خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر از سرنشینان این اتوبوس کشته و شش نفر مصدوم شدند.

سیدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: اتوبوس حامل مسافران تبریز به سمت رشت در حال حرکت بود که حوالی ساعت ۴:۰۰ بامداد امروز در جاده اردبیل- آستارا، محدوده گردنه حیران به داخل دره واژگون شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شهید بهشتی آستارا برای امدادرسانی به مصدومان به منطقه حیران اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده پنج نفر از سرنشینان اتوبوس در دم فوت کردند و شش مصدوم توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر حال دو نفر از مصدومان مساعد نیست، یک نفر به اتاق عمل منتقل و یک نفر به رشت اعزام شده و دو نفر نیز در بخش عمومی بیمارستان بستری هستند و حال آن‌ها خوب است.

وی گفت: در این حادثه تیم‌های اورژانس، ارتوپدی، جراحی و متخصصان بیهوشی به موقع وارد عمل شدند و درمان مصدومان همچنان در حال انجام است.

کد خبر 744732

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • پرواز ۱۸۰ میلیون تومانی اورژانس | هزینه‌های امداد هوایی کمرشکن است