Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقری روز یکشبنه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان افزود: در راستای تحقق دولت الکترونیک و بر اساس تصمیم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، این تصمیم اتخاذ شد.

وی از مردم روستاهای بخش آسفیچ ، مناطق فاقد گاز طبیعی بخش مرکزی و سایر مصرف کنندگان گاز مایع خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی newtejaratasan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت خود در این سامانه اقدام کنند.

معاون فرمانداری بهاباد همچنین بر همکاری تمامی اداره ها و نهادها به منظور اجرای موفق این طرح و همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین گاز مایع مورد نیاز مردم روستاهای شهرستان تا ثبت نام تمامی متقاضیان در سامانه تأکید کرد. 

همچنین مقرر شد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری روستاییان به مرکز شهرستان ، مأموران  شرکت پخش فرآورده های نفتی پس از هماهنگی با شورای اسلامی در روستا حضور یافته و نسبت به ثبت نام مشترکان در این سامانه اقدام کنند.

باقری اضافه کرد: با اجرای این طرح و شناسایی مصرف ‌کنندگان واقعی، علاوه بر حذف کالابرگ و جایگزینی کارت بانک الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مصارف خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی و برخی مصارف بخش‌های صنایع، اصناف و کشاورزی با فرآیند مطلوب‌تری، قابل توزیع است.

معاون فرمانداری بهاباد ادامه داد : با اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی ، جلوگیری از ترددهای غیرضروری ،صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان فعال در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی، سبب کاهش سوء‌ استفاده‌های احتمالی و قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور می‌شود.

به منظور ساماندهی روند توزیع گاز مایع و احراز هویت مصرف کنندگان و تخصیص سهمیه، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با کارت بانکی از اسفندماه گذشته در برخی از استان ها آغاز شد و از ابتدای شهریور ماه در استان یزد اجرا می شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها طرح تخصیص سهمیه سوخت بهاباد گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح تخصیص سهمیه سوخت بهاباد گاز مایع طرح تخصیص سهمیه سوخت بهاباد گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری

توزیع کارت ورود به جلسه بیش از یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد قرار گرفت و تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سوالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 746790

دیگر خبرها

  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری