Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:19:22 GMT

شهروندان در پویش «ایران همدل» مشارکت داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۱۰۶۱

شهروندان در پویش «ایران همدل» مشارکت داشته باشند

ستاری از همشهریان درخواست کرد تا در پویش «ایران همدل» که از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر برای حمایت از خانواده های نیازمند برگزار می شود، مشارکت داشته باشند.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «ایران همدل» از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر برای حمایت از خانواده های نیازمند در سطح استان اجرایی می شود و از شهروندان درخواست می شود تا در این پویش مشارکت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» همزمان با سراسر کشور به همت بهزیستی با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این کمک ها برای تامین کمک هزینه معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان، اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند و وسایل بهداشتی و درمانی است.

 

ستاری یادآور شد: علاقمندان برای اطلاع از شرایط مشارکت در این طرح می توانند به سایت بهزیستی به نشانی www.behzisti.ir مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان در استان اردبیل می توانند کمک های خود را به شماره کارت 7075 -7070-9570-6367 واریز کنند.

 

مدیر کل بهزیستی استان افزود: خیرین و هیئت های مذهبی می توانند کمک های غیرنقدی شامل نذورات را به ادارات بهزیستی در شهرستان ها تحویل دهند.

 

ستاری عنوان کرد: خیرین و مردم نوع دوست نیز با استفاده از اپلیکشین های هف هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات و سیگنال کمک های خود را برای مشارکت در این طرح را واریز کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایران همدل خانواده های آسیب دیده از کرونا گره گشایی از مردم کمک به نیازمندان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حسین آبادی اظهار کرد: آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد، با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارزار به مدت ۱۰ روز با هدف حساس سازی والدین تنها با این جمله که آیا میدانی الان فرزندت کجاست آغاز شده است چرا که بیشترین آسیب‌های که فرزندان و جامعه ما از جمله اعتیاد با آن درگیر هستند بیشتر به دلیل عدم آموزش و آگاهی والدین است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به اهداف عملیاتی و راهبرد این طرح اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاه سازی و اطلاع رسانی ۲ راهبرد مهم در اجرای این کارزار است.

حسین آبادی گفت: در این بازه زمانی سعی شده با نصب بنر، آموزش، ساخت موشن و پخش در فضای مجازی در سطح شهر و وسایل حمل و نقل عمومی، مدارس، بانک‌ها، ادارات، منطقه‌های گردشگری، فروشگاه‌های بزرگ و مردم را نسبت به این امر آگاه کرده و در این مدت تنها با این جمله که «آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟» روبه رو شوند.

وی اظهار کرد: این طرح در تمام مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، اماکن عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی، بانک‌ها، دفترخانه‌ها و ادارات استان مرکزی، عملیاتی خواهد شد.

حسین آبادی گفت: موضوع مشاوره و پیشگیری در سطح جامعه و به ویژه در بین خانواده‌ها به یک گفتمان تبدیل شود تا از این طریق گام‌های مؤثری در زمینه پیشگیری از اعتیاد برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به شیوه تعامل مؤثر خانواده‌ها با فرزندان جهت پیشگیری از روی آوردن آنان به انواع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی افزود: ایجاد عزت نفس در فرزندان، گسترش فضای همدلی در خانواده، آگاهی خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندان و آموزش مهارت نه گفتن از عوامل پیشگیرانه روی آوردن نوجوانان به اعتیاد است.

کد خبر 6085590

دیگر خبرها

  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان