Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد، با بیان این‌که ۹ ماه پیش ۱۰ نفر از اعضای شورا در نامه‌ای یک فوریت اصلاح آیین‌نامه نام‌گذاری و تغییر نام معابر را خواستار شدند، اظهار کرد: ۹ ماه از آن نامه می‌گذرد؛ اما همچنان هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تصریح کرد: به ما گفته شده که از ظرفیت شورایاران در تغییر نام معابر استفاده می‌کنند، اما روز گذشته در جلسه‌ای که با شورایاران داشتیم بسیاری از آن‌ها این موضوع را رد کردند.

او افزود: این مساله باعث نارضایتی شورایاران و مردم محلات شده است و یادمان نرود که حتما اعضای شورای بعدی نام‌گذاری‌های ما را تغییر می‌دهند.

مسجد جامعی ادامه داد: همان طور که شورا‌های قبل خیابان سپه‌سالار را به صف تغییر داده و بعد مجددا به نام سپه‌سالار تغییر نام یافت.

مسجد جامعی تاکید کرد: سوال کردن از مردم در مورد تغییر نام محله‌شان سوال کمترین حق و حقوق آن‌ها است.

بیشتر بخوانید

دو معبر تهران به نام سهیل گوهری و روح الله رجایی نامگذاری شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر نامگذاری معابر تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت جهاد کشاورزی که در استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از مساعدت وی برای تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی و اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای پیشبرد بهتر اهداف در این بخش را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از پست‌های سازمانی در خراسان شمالی خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست‌ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

کد خبر 6080280

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود